Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

træf hos mig:P

Startet af CarinaNielsen, 2. December 2009, kl. 17:09

CarinaNielsen

jeg synes det er på tide jeg holder et træf . :D jeg kan rumme en 10 12 stykker bor i en lejlighed på 80 kvd. (3 værelses) og har en lille tot som godt kunne trænge til lidt selvskab, :D
jeg vil lige se hvem der vil tilmelde sig så aftaler vi dagen, :D det bliver om middagen og eftermiddagen da det er der som jeg bedst har tid. :D thi...

jeg bor i herning. :D
Basserne fra Herning. :)

Bawa

Mig og Steffen (Og et monster eller tre) kunne måske godt komme :P
Men det kommer helt an på hvornår det bliver. Men!!! Super fedt initiativ!! :dans:

CarinaNielsen

nice. :d så er der bare fritter overalt. :D
Basserne fra Herning. :)

Bawa

Kan godt tage alle seks med hvis det er :P Men .. Så æder de nok bare de andre, haha :lol:

CarinaNielsen

Basserne fra Herning. :)

PiaLyng

Vi vil måske også være med :) vi har nok også 1 eller flere som gerne vil med og tæske andre ilder:P

Stubba

jeg vil også gerne med :) men igen, det kommer an på dagen. Hvis det er på hverdage er det nemlig ret umuligt.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Amazing Ferret

Jeg vil nok også gerne med - kommer selvfølgelig an på hvornår det bliver

Anja<<<< Kan jeg køre med jer hvis det er?

Raiden

Herning? I midtjylland? Min kærlighed til Jylland er stor, men det sgu for langt at rejse for en enkelt dag da. :)

cmkh

Hejsa ville da også godt med til noge tamtam med de små  :P

CarinaNielsen

jamen jeg prøver lige nu og finde ud af om jeg kan få taget min vagt søndag d. 13 dec ? . :D
Basserne fra Herning. :)

Stubba

den søndag er ikke så god .. der er der sådan et "lille" træf i Odense .. :/
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

CarinaNielsen

Basserne fra Herning. :)

Bawa

Erika >> Hvis vi kan finde en bil til mere end to personer, så er du mere end velkommen :D
Lige nu kører vi i en stor åndssvag transporter, men mine forældre har en galaxy vi nok kan låne.
Men det kommer stadig an på hvilken dag det bliver :P

Amazing Ferret

Citat fra: Bawa Dato  2. December 2009, kl. 20:04
Erika >> Hvis vi kan finde en bil til mere end to personer, så er du mere end velkommen :D
Lige nu kører vi i en stor åndssvag transporter, men mine forældre har en galaxy vi nok kan låne.
Men det kommer stadig an på hvilken dag det bliver :P

Super - bare sig til hvis det er  :fnis: