Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

billeder fra juletræffet

Startet af cibatuchsi, 6. December 2009, kl. 13:37

cibatuchsi

Jeg er ved at oploade alle vores billeder fra juletræffet ind på min facebook profil. man skal være ven med mig for at kunne se dem(daisy olsen) i bedes venligst tagge jer selv, jeres dyr eller hvis i kan huske hvad jeres sidemand hedder. når det så er sket kommer billederne herind med tekst af hvem der er på billederne så alle der ikke var med kan se dem.
håber i vil hjælpe mig, da jeg er elendig til navne... især dem på dyrerne :lol:

Pipvig

#1
grrreat  (sorry overtræt)

Bawa


PiaLyng

glææææææææææder mig til billeder :D

tzari

Lægger du et link når de er online?

Kan man KUN se det hvis man er venner for så er der jo en del der ikke kan se det  :(
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Raiden

Citat fra: tzari Dato  7. December 2009, kl. 01:08
Lægger du et link når de er online?

Kan man KUN se det hvis man er venner for så er der jo en del der ikke kan se det  :(

Det afhænger af, hvoen opsætningen er for hendes album med de billeder. Man kan selv vælge om det er hele verden, kun facebookbrugere, Kun ens facebook venner, eller de enkelte venner der kan se albummet.

tzari

lækkert er ikke så godt inde i fb bruger den mere eller mindre kun til at spille  :lol:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Raiden

Citat fra: tzari Dato  7. December 2009, kl. 01:16
lækkert er ikke så godt inde i fb bruger den mere eller mindre kun til at spille  :lol:

haha. Ja. Dem er der mange af. :D

cibatuchsi

Citat fra: tzari Dato  7. December 2009, kl. 01:08
Lægger du et link når de er online?

Kan man KUN se det hvis man er venner for så er der jo en del der ikke kan se det  :(
som jeg skriver kommer billederne herind når der er lidt mere styr på navnene.... jeg er nemlig en kegle til navne.
og ja den er sat til kun venner kan se dem.(af private årsager)