Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Træf i Farre - Snak om smitte

Startet af cibatuchsi, 21. December 2009, kl. 23:53

cibatuchsi

Citat fra: ilderbanden Dato 23. December 2009, kl. 16:33
Citat fra: Cille Dato 23. December 2009, kl. 16:14
Nej det er der nok ikke,da det der skal sive ind ikke gør og ellers bliver misforstået.
Jeg er ret ligeglad hvem hvad personen er,og om det træf,udstillingen eller hvad f..... det må være.
Er dyre raske er det jo fint og dejligt.
Men det vel også ok at man spekulere på ens egen dyr og ikke ønsker de skal får sådan en tur er vel også ok.... eller nej det var det så åbenbart ikke.
Jeg har da heller ikke fartet rundt til folk der har influenza..... for netop at undgå de blev syge eller for den sags skyld at jeg selv slap for sygedom.
Har ikke udsat vac i omkring 2 mdr fordi den person man skulle til dyrlægen sammen med var syg af influenza.
Kald mig bare kylling,men er der bare en lille chance for en influenza smittefare,så holder jeg mig væk.
Jeg pænt ligeglad med øremider,men kan da læse at en anden ikke er det og ville være sur hvis deres dyr eftefølgende et besøge/træf fik mider.
Jeg synes så mider er en lille ting og nem at komme over,men der vi så forskellige.

Umildtbare forstår jeg ikke det du siger... Du vil gerne på udstilling hvor der kommer mennesker udefra, der for den sags skyld kan have liggede syge samme dag, men du se et problem i at vi vil besøge Helle en mdr. efter hendes dyr er blevet raske? og så skriver du en da " er der bare en lille chance for en influenza smittefare,så holder jeg mig væk"

Og jo der er folk der har svært ved at forstå det man skriver. MEN at man skriver det somom vi ville udsætte vores dyr for smittefare og at Helle bare ville lade os komme hvis hun har syge dyr, er helt hen i vejret for sådan er det jo ikke. Med det har du og andre åbenbart svært ved at forstå....
Så en gang for alle..... Vil vil ikke besøge nogle med syge dyr, og hvis folk er nervøse over hvor vores dyr har været, synes jeg vi alle sammen skal lave en profil , ligesom cykelryttene, hvor vi fortæller hvor vi er i alle døgnes timer.

Er det der vi er henne?

nu skrev jeg ikk mit indlæg fordi jeg ikke tror i passer på jeres dyr, men for at informere om at der var sygedom. det kunne jo være i ikke var klar over at der var sygedom.
at helle så vælger at svine mig til og får det til at lyde som om vi bare er ude på at ramme hende er hendes problem. da dette ikke er tilfældet.

helle: har du et problem med mig så skriv til mig selv i stedet for at svine mig til når du ser dit snit til det. på forhånd tak

til alle andre: jeg er ked af at mit lille sølle indlæg der er skrevet i god tro har startet alt den her ballade, det var ikke lige det der var meningen.

NemoToft

SMILER  <3 <3 Cille, jeg fik da lige et smil på læben....

Citat fra: ilderbanden Dato 23. December 2009, kl. 16:48
Citat fra: Cille Dato 23. December 2009, kl. 16:43
Hahaha nej lad os endelig lade være med det.
Hannes døgn... lukker ilder ud...lukker ilder ind...lukker ilder ud .... er hjemme(altid faktisk)
Pænt kedligt liv :fnis:

Hov, hov... du glemte vist... fjerner prutter.... ryder op efter ilder... laver mad til ilder... :lol:

Og jeg prøver lige igen....

God jul og godt nytår... Vi skal snart ud og spise..hmmm.. gratis mad to dag i træk...  :dans:
,

PiaLyng

JEG STEMMER PÅ PROFILEN <3!!!

Vågnede.. Lukkede hunden ud i haven. Går på wc. Børste tænder.  Lukkede ilder ud.. Blev nappet af tubo i hånden.. Gav ilder mad og vand. gjorde bakker rene. Nussede rotter. Vejede rottemor.. Gav dem mad og vand. Skældte katten ud. Råbte af Steffen.. Lukkede ilder ind. Satte mig i bilen - skældte sneen ud.. Vi kørte hjem til mine forældre.. Jeg gik i bad. Åd en lakrids.. Vi kørte hjem igen.. Jeg skældte mig ud for at have glemt min pung.. Dræber svigermor i mine tanker.. Laver hjemmeside.. Kigger ud af vinduet.. Skælder sneen ud. Spiste æbleskiver.. Drak mælk..

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Folk er nervøse for deres dyr..
Og jeg regner satme ikke med nogen er SÅ uansvarlige at tage syge dyr med til udstillingen..

Kan ikke se hvorfor Helle gør sig selv til offert.. Og hvorfor vi andre skal have afvide vi sviner folk til.. Plz. Åben øjnene forsatan! svært at læse med lukkede - udover hvis du blind og er pisse genial!

Denne tråd er jo netop til at diskutere dette i ang Smittefare osv.. Så hvorfor slutte debatten?

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeg ønsker alle en glædelig jul og sender..

------------
Min kat nyste - så blev irreteret over jeg fik snot på mig -.-'

FerretParadise

Sidder her og fniser..
Tak for et fedt indlæg PiaLyng.
Ann Hillerslev.

Shamua


------------
Min kat nyste - så blev irreteret over jeg fik snot på mig -.-'
[/quote]

Hahaha.... sjovt :P..... Jamen også gud jul til..:).. glæder mig til at se om jeg får et ilderbur i julegave! :D

Vh. Marianne

PiaLyng


Amazing Ferret


Amazing Ferret

Nu vi snakker videre, så vil jeg lige fortælle at det ikke er sjovt at få noget sygdom med hjem fra et træf. Det fik jeg nemlig en gang. Jeg havde Peanut med til træffet og han fik en gang mave/tarm infektion. Han var hos dyrlægen og fik antibiotika og et par dage efter blev 2 andre af mine syge og jeg måtte til dyrlægen igen.

Jeg er normalt ikke sippet, men jeg ville bestemt ikke bryde mig om at få en gang influenza med hjem fra udstillingen.
Jeg tager mine forholdsregler på udstillingen og det er kun få mennesker der får lov til at hilse på mine dyr og hvis man er forkølet, så skal man holde sig væk.

PiaLyng

Citat fra: Amazing Ferret Dato 24. December 2009, kl. 12:31
Nu vi snakker videre, så vil jeg lige fortælle at det ikke er sjovt at få noget sygdom med hjem fra et træf. Det fik jeg nemlig en gang. Jeg havde Peanut med til træffet og han fik en gang mave/tarm infektion. Han var hos dyrlægen og fik antibiotika og et par dage efter blev 2 andre af mine syge og jeg måtte til dyrlægen igen.

Jeg er normalt ikke sippet, men jeg ville bestemt ikke bryde mig om at få en gang influenza med hjem fra udstillingen.
Jeg tager mine forholdsregler på udstillingen og det er kun få mennesker der får lov til at hilse på mine dyr og hvis man er forkølet, så skal man holde sig væk.

Er jeg en af de få :o ?

Amazing Ferret


PiaLyng

Citat fra: Amazing Ferret Dato 25. December 2009, kl. 01:50
Ja Pia du er er en af de få  :fnis:

JUBIII :dans: Kalle'drengen undgår IKKE lidt nusseri :love: <3

Amazing Ferret


antipop

I guder en tråd!!!!
fuck helle jeg syntes det lyder hårdt med så mange syge dyr på en gang!!!! godt det er overstået.... (og så trist at der var en der fik kræft - må være hårdt at miste dem)
men jeg syntes nu ikke at frk. olsen lyder til at skrive grimt om dig eller at du ikke plejer dine dyr - idet hun også skriver i sin sidste liner at det ike er for at hænge nogen ud... nu ved jeg ikke hvad i har og ikke har sammen for og imod hinanden men med det jeg kender til Daisy så er hun en sød god og kærlig kvinde jeg ville hjælpe til en hver tid - tror ikke der er meget ondt i hende, så det var nok bare for infoen skyld.