Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Emmas hvalpe 6 uger

Startet af Dark Crystal, 26. Juni 2010, kl. 11:16

Dark Crystal

Emmas hvalpe bliver 6 uger i morgen. De er blevet grande store. Jeg tog lidt billeder af bøllerne i går aftes. Men de var bare trætte og gad ingen ting. Men det endte så ud med dem her.

Her er Cleopatra Aysiha på 330g. stadig til salg








Nefretiti Angel på 321g- bliver her






Kiya Anilla, på 345g – Solgt








Smukke Ancksunamun Anike, som bare har udvilket sig til noget af det smukkeste på den sidste uge. Hun er  på 325g og hun er også stadig til salg









Vores lille Ramses Anubis. vejer 327g. Chametrolden over alle kandter. Og han ville bare ikke havde taget billeder i dag, så han fik lavet en masse kunster i stedet, og skulle gabe og gabe hele tiden. – er du ikke snart færdig mor??— bliver her 











cibatuchsi

de bliver da også bare kønnere og kønnere

FerretParadise

Hvor er de altså bare dejlige Maria.
Jeg forstår ikke, hvorfor folk ikke er mere interesseret i de her hvalpe. Det er de første choko der er født i Danmark, og de er super fine og søde.
Dengang Maleika kom til Danmark, var der bare sååå mange der var helt vilde, og næsten alle af dem, sagde at sådan en farve ville de også ha. Nu er der her, hvalpene i den farve, og så er de ikke interesseret.
Jeg havde forventet, at de ville blive afsat med det samme.
Ann Hillerslev.

Barky

Årh de er simpelthen bare så dejlige!!! :D
Og du tager nogen rigtig gode billeder af dem! :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

rikki

Är fortfarande totalt kär i Anilla, men de är otroligt fina allihopa. <3
Ulrika: Snuffe, Oliver, Nalle, Molly, Guinevere, Alma, Alea, Misool, Freddie, Molle och Tango
http://sites.google.com/site/chillzoneschinchillor/
http://molly2010.chill-zones.se/#home

Dark Crystal

Tak <3
Ja, Ann vi forstå det heller ikke helt 100. Men vi er ikke de eneste opdrætter der har hvalpe der ikke er solgt endnu jo.