Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Beautiful Bandits 6 uger

Startet af FerretParadise, 6. Juni 2011, kl. 15:05

FerretParadise

I dag er de små smukke banditter så blevet 6 uger, og derfor skulle der jo tages billeder.
Jeg må sige, at det ikke er let at tage billeder af dem nu, og det ses også på kvaliteten.

Tempting Wild Bill of FerretParadise

403 gram.

Striking Texas Jack of FerretParadise
(Ledig)

387 gram.

Handsome Butch Cassidy of FerretParadise

413 gram.

Pretty Boy Floyd of FerretParadise

421 gram.

Hunky Jackson McKoy of FerretParadise

417 gram.

Stunning Sundance Kid of FerretParadise

448 gram.

Lovely Cattle Kate of FerretParadise

325 gram.

Foxy Kissin' Kate Barlow of FerretParadise

353 gram.

Adorable Thorny Rose of FerretParadise
(Ledig)

324 gram.

Sweet Calamity Jane of FerretParadise

322 gram.
Ann Hillerslev.

KariN

Hvor er de altså smukke :D

Jeg elsker at Hunky Jackson McKoy bare snork sover :lol:

og hvor har Sweet Calamity Jane dog et dejligt udtryk i hendes ansigt <3
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

mette11

Jeg vil godt have indført et forbud mod at vise billeder med hvalpe som ikke er afsat! Det er ikke fair det her!  :fnis:

FerretParadise

Tusind tak, jeg synes også de er super smukke, de bliver smukkere og smukkere for hver dag.  :)

Ja ham Jackson slappede meget af idag, se bare dette billede:



:lol: :lol:

Mette11: Jeg synes det er helt fair, jeg ville da sætte en stor ære i, hvis en af mine hvalpe skulle hjem til dig og bo.  ;)

Her er et billede af en meget afslappet Adorable Thorny Rose.



Hun er ledig.  :P

Ann Hillerslev.

Dark Crystal Ferret

Hvor er de fine Ann, helt fantastisk bedårende.
Og ja, billeder i den alder der er bare ikke nemt.. jeg frygtede de første gange vi skulle ud i det.. heldigvis er jeg ved at få lidt styr på det nu.
Men fotografen vi havde på besøg den anden dag havde nær hævet alt sit hår ud over dem  :lol:
De ville bare ingen ting, og for over imod mig hele tiden.. Det var ikke nemt for ham at tage billeder af dem.

Så føler med dig. Men syndes nu aligevel du har fået nogle skønne billeder af dine små puslinger.  <3

Lena og Peter

Jeg vil give Mette ret.... Det er ikke fair..  :P

Men de er rigtig dejlige og skønne, så jeg glæder mig til at jeg får mulighed for at se dem... <3

Eliza

Åh Ann du frister ellers selv mig med at tage en mere, meen det er nok Ronnie du skal overtale  :lol: synes de er virkelig skønne  <3
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

Citat fra: Eliza Dato  6. Juni 2011, kl. 16:28
Åh Ann du frister ellers selv mig med at tage en mere, meen det er nok Ronnie du skal overtale  :lol: synes de er virkelig skønne  <3
Jeg er faktisk selv fristet til at beholde Thorney Rose, hun er simpelthen bare så super sød.
Og det smarte ved det ville så være, at jeg så ville ha to tæver at vælge imellem næste år, og kunne så vælge den der havde udviklet sig bedst.
Nu ved jeg jo hvordan det er at ha to tæver der er søskene, det er ret specielt, og det er ret hyggelig en tanke, at de er søskene og skal leve sammen hele livet.  <3

Men ja, kommer der den rette køber, så sælger jeg hende selvfølgelig.
Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

Havde jeg bare haft tid, overskud og økonomi til en ekstra....så havde jeg hugget ham der den striking looking fellow fra Texas....med det samme...for faen en smuksak! Han skal nok blive til noget stort <3

Men de er sgu alle sammen skønne <3 og meget meget smukke :D

Louise V

NÅRHH hvor er de bare smukke og ser total søde ud  :love:

Eliza

Citat fra: FerretParadise Dato  6. Juni 2011, kl. 16:43
Citat fra: Eliza Dato  6. Juni 2011, kl. 16:28
Åh Ann du frister ellers selv mig med at tage en mere, meen det er nok Ronnie du skal overtale  :lol: synes de er virkelig skønne  <3
Jeg er faktisk selv fristet til at beholde Thorney Rose, hun er simpelthen bare så super sød.
Og det smarte ved det ville så være, at jeg så ville ha to tæver at vælge imellem næste år, og kunne så vælge den der havde udviklet sig bedst.
Nu ved jeg jo hvordan det er at ha to tæver der er søskene, det er ret specielt, og det er ret hyggelig en tanke, at de er søskene og skal leve sammen hele livet.  <3

Men ja, kommer der den rette køber, så sælger jeg hende selvfølgelig.

Ja det ville ikke være skidt at have to piger at vælge mellem  ;) især når de er så sindsyg lækre men for pokker hvor ville vi ende med mange ildere  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

mette11

CitatMette11: Jeg synes det er helt fair, jeg ville da sætte en stor ære i, hvis en af mine hvalpe skulle hjem til dig og bo.
Mane tak...jeg må da også indrømme at jeg er fristet! Meget fristet!  :)

Bawa

Hvor er de bare blevet store og fine! :)

alvin


www.fraekkefritter.dk

FerretParadise

Ann Hillerslev.