Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Royalt Kuld 9 uger

Startet af Dark Crystal Ferret, 8. Juni 2011, kl. 16:09

Dark Crystal Ferret

Så er hvalpene blevet 9 uger  :dans:
Og det er sidste gang jeg tager fælles billeder af dem :P
Dette af to grunde.. 1. Mailo flytter på mandag.
Og 2.. De er mildt sagt ikke nemme at tage billeder af mere. Så efter i dag har jeg næsen svoret for mig selv ikke at tage flere haha :fnis:
Det var en meget hård omgang at få lidt billeder indendørs i dag :lol: .. og resultatet blev også der efter :lol:

Det er alle vegne, og vil lege og bide i alt. Det er midt sagt umuligt at få ordentlige billeder som før nu :X

Derfor er det sidste gang Mailo er med.. Og så må vi se om jeg ændre mening hænd af vejen med de to tøser. (gør jeg jo nok  :lol: 8) )

Her er om ikke andet lidt fra i dag ude i haven. Nyt sted, nemt at tage billeder!!  :dans:

Mailo kunne godt lide græsset, han ville både rulle sig i det og prøve at bygge hule med det.
Mailo er meget stor i forhold til de to piger. Han har udover det, enorme poter.
Tror helt sikkert han bliver en stor dreng med tiden ;)







Eliose er også blevet en stor pige nu. Hun skal dog bo hos os i nogen tid endnu, enden hun kan flytte ind i sit nye hjem. Så vi har rig mulighed for at nyde hende i lidt tid endnu :dans:
Eliose er ikke putte nutte pige mere som før :X . Nu skal der bare ske noget omkring hende :fnis:
Derfor ville hun heller ikke høre tale om at jeg ville tage billeder af hende, men ude i have gik de fint :lol:











Mariposa er min lille put  :love: . Som helt lille var hun jo skrigeren i kuldet. Hver gang du tog hende op skreg hun.
Nu er hun blevet en putte pige. Hun søger over til mig hele tiden når noget bliver lidt for voldsomt omkring hende. Så skal hun lige op og trøstes lidt, og så ned igen og undersøge det hele.
Mariposa har virkelig indtaget mit hjerte med et stort blødt bump <3 . Hun er virkelig en dejlig pige, og jeg ved hendes nye familie vil blive glade for hende :)





Så kom vi indendørs igen.. Så ville de alle tre lege :X
Mailo ville bide og slås. Eliose løbe forvildet rundt hele tiden, og Mariposa løb hele tiden over imod mig fordi hun ville op og hygge hos mig.
Det var ikke så nemt at tage indendørs billeder, også selvom Robert prøvede at hjælpe mig :X
Som sagt, umulig alderen er indtruffet hos dem :lol:

Mailo













Eliose



Mariposa








Og så lige mor.. Hun ville også med på billederne i dag, og undersøgte lige mit kamera igennem for at være sikker på det ikke kunne gøre skade på hvalpene.



Mariposa close up



Og Mailo der ligger og sover.





Det var sidste billederne for denne gang :)

AlisVolatPropiis

Ihhh hvor er de bare stadigt fine og smukke Maria :D

Især Mailo -som jeg dog altid vil synes bør staves Milo :P han er godt nok blevet lysere pludselig o.O

Shamua

Hvorom alt er, er det da lykkedes dig at få super billeder af dem! De er rigtig fine jeres hvalpe :)

Vh. Marianne

Dark Crystal Ferret

#3
AlisVolatPropii: Hvorfor Milo?  Men ja, han bliver lyser. Kan godt huske nogle mente han var vildtfarvet.. Men han bliver lyser hele tiden :fnis:

Shamua: Taaak. Hvor der er vilje er der vej, som man siger. Det blev til 250 indedørs og 24 af dem var gode nok til jeg kunne bruge dem. Havde tænkt på at lave en tråd kun for hvalpe kiks billeder, for tror vi er mange opdrættere der har millioner af dem. Jeg fik så 226 nye kiks i dag :lol: De er bestemt ikke nemme at tage billeder af når de løber forvildet rundt eller bilder i alt. Og mange af dem jeg fik i dag var ubrugelige, men meget sjove alligevel  :)

Mustela

Jeg syns de billeder du har fået taget er vildt gode  :dans: Du må have en god tålmodighed  :fnis:

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Dark Crystal Ferret

Citat fra: Mustela Dato  8. Juni 2011, kl. 17:44
Jeg syns de billeder du har fået taget er vildt gode  :dans: Du må have en god tålmodighed  :fnis:

Åhh tak.. det var søds sagt <3
Syndes jeg nu ellers ikke jeg har.. Men det lykkes da at få lidt.
Er glad for du kunne lide dem  :)

Louise V

Ihhhh hvor er det bare dejlige billeder  <3
Jubiii Mandag  :love:

Dark Crystal Ferret

#7
Citat fra: Louise V Dato  8. Juni 2011, kl. 18:38
Ihhhh hvor er det bare dejlige billeder  <3
Jubiii Mandag  :love:

Jaaaah.. Mandag!!! (wrææææl snøft snøft :'( :lol:) Den dejlige dreng :love:
Det bliver altså en hård dag.. hold op han er bare en lækker dreng.
Tror der bliver stille i hvalpegården uden ham, han er jo lige som der der sætter gang i festen hos de små tøzer :lol:

Vi håber det kommer til at gå rigtig godt med ham hos jer.. Men det er jeg nu også sikker på det gør :dans:

FerretParadise

Jeg synes det er nogle rigtig gode billeder af dem, trist hvis disse bliver de sidste.  :)

Og så kender jeg kun alt for godt til det med at tage billeder af hvalpe, puha det kan være meget meget svært.  :lol:
Ann Hillerslev.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ihh de er simpeltheen bare de kønneste hvalpe!
Oh jeg må gi de andre ret, du er ret god til at tage billeder! De er bare super gode!!!

Dark Crystal Ferret

Tak Ann  :)
Ej, det er slet ikke særligt nemt at tage billeder af dem nu.
Meeeen.. Mailo bliver det de sidste jeg ligger ind med. Han har heldigvis en madmor her på forumet der måske vil være sød at gøre det fremover ;)
Og pigerne kan jeg ikke love helt 100% der ikke kommer mere med.. Kan være jeg bliver overtalt når jeg er kommet mig oven på i dag :lol:

Lena og Peter

Det er nogle rigtig dejlige billeder... Glæder mig helt vildt til jeg kommer til at se dem eller min. to af dem   :dans:... Nu er der ikke så længe til.. :-)

AlisVolatPropiis

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato  8. Juni 2011, kl. 16:43
AlisVolatPropii: Hvorfor Milo?  Men ja, han bliver lyser. Kan godt huske nogle mente han var vildtfarvet.. Men han bliver lyser hele tiden :fnis:


Hehe fordi eh...det er sådan det normalt staves -det udtales Majlo...men ja, man bestemmer jo selv navne, og stavemåder :) Og hehe jeg har hele tiden tænkt han blev en fin mørk silver :)

Dark Crystal Ferret

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  9. Juni 2011, kl. 15:10
Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato  8. Juni 2011, kl. 16:43
AlisVolatPropii: Hvorfor Milo?  Men ja, han bliver lyser. Kan godt huske nogle mente han var vildtfarvet.. Men han bliver lyser hele tiden :fnis:


Hehe fordi eh...det er sådan det normalt staves -det udtales Majlo...men ja, man bestemmer jo selv navne, og stavemåder :) Og hehe jeg har hele tiden tænkt han blev en fin mørk silver :)

Ja det udtales nemlig Majlo. Mariposa nærmest udtales Mariaposa.. Men staves mariposa :fnis:
Men det er da for kedelig hvis det skulle staves som det udtales.. det er jo det sjove ved danske vs Engelske navne  :lol:
Og ja, han var en mørk silver.. men syndes nu er er blevet mere normal silver nu. Ikke for mørk, og ikke lys. Lige tilpas  :love:

(kunne man i øvrigt ikke lige få dig til at stave hvordan dine to drenge udtales i denne sammehæng.. kan stadig ikke udtale det, kun deres kælenavne :-$ - smiler rigtig pænt  :fnis: )

AlisVolatPropiis

Barky's Efrafa Thlayli-Roo...E-fra-fah...thæh-ley-li ruuuh :P

Ergo Csikszentmihalyi Spero of FerretParadise...r-go, chicks-send-me-high Speh-roh :P

Sådan? :)

<3