Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Royalt Kuld 9 uger

Startet af Dark Crystal Ferret, 8. Juni 2011, kl. 16:09

Lena og Peter

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  9. Juni 2011, kl. 20:12
Barky's Efrafa Thlayli-Roo...E-fra-fah...thæh-ley-li ruuuh :P

Ergo Csikszentmihalyi Spero of FerretParadise...r-go, chicks-send-me-high Speh-roh :P
<3

:ot:

Hvis eller når..  :P .. en af dine ilder vinder på en udstilling og hvis jeg står med mic... Så kommer du selv til at udtale de navne.. Om jeg så skal komme ned til dig..  :buh:

Og undskyld Maria.. :offtopic:

AlisVolatPropiis

Du har da lige fået en udførlig forklaring?....helt ærligt...har jeg måske ikke også altid råbt DINE ilderes navne op måske?! HVA HVA HVA?! *mega tøsefornærmet* :P

Lena og Peter

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  9. Juni 2011, kl. 20:30
Du har da lige fået en udførlig forklaring?....helt ærligt...har jeg måske ikke også altid råbt DINE ilderes navne op måske?! HVA HVA HVA?! *mega tøsefornærmet* :P

Nej... Min ilders navn... som i ental.. *siger manden meget fornærmet* .. :P .. Men så må jeg jo heller tage min computer med, og hvis der så lige pludselig er meget lang ventetid, så ved du hvorfor.. For jeg er en mand, og jeg forbereder mig ikke.. ;)

AlisVolatPropiis

Eller spørger om vej, hjælp, råd, slår brættet ned...osv :P

Og hey...jeg kan da ikke gøre for du ikke har vundet mere.... :P jeg havde råbt dem op hvis de havde :P (og tror folk ville blive både mobsede og sure over..."og taberne er....*indsæt klassens deltagere*

Ida

Mailo er virkelig en lækker en. Selv min kæreste snakker stadig om ham  :lol:

rikki

Så fina de är allihopa! :)
Ulrika: Snuffe, Oliver, Nalle, Molly, Guinevere, Alma, Alea, Misool, Freddie, Molle och Tango
http://sites.google.com/site/chillzoneschinchillor/
http://molly2010.chill-zones.se/#home

KariN

Sikke nogle dejlige billeder af dem :)

Tænk at de allerede er 9 uger gamle, tiden går godt nok stærkt.. De er rigtig fine alle 3 :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Shamua

Citat fra: ilderbanden Dato  9. Juni 2011, kl. 20:25
Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  9. Juni 2011, kl. 20:12
Barky's Efrafa Thlayli-Roo...E-fra-fah...thæh-ley-li ruuuh :P

Ergo Csikszentmihalyi Spero of FerretParadise...r-go, chicks-send-me-high Speh-roh :P
<3

:ot:

Hvis eller når..  :P .. en af dine ilder vinder på en udstilling og hvis jeg står med mic... Så kommer du selv til at udtale de navne.. Om jeg så skal komme ned til dig..  :buh:

Og undskyld Maria.. :offtopic:
:ot:
Halå!! Jeg øvede mig i over en måned på Trine's dyr navne inden Julefrittevitten!! Du kan bare komme i gang  :fnis: ...  :P

Vh. Marianne

Dark Crystal Ferret

Citat fra: ilderbanden Dato  9. Juni 2011, kl. 20:37
Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  9. Juni 2011, kl. 20:30
Du har da lige fået en udførlig forklaring?....helt ærligt...har jeg måske ikke også altid råbt DINE ilderes navne op måske?! HVA HVA HVA?! *mega tøsefornærmet* :P

Nej... Min ilders navn... som i ental.. *siger manden meget fornærmet* .. :P .. Men så må jeg jo heller tage min computer med, og hvis der så lige pludselig er meget lang ventetid, så ved du hvorfor.. For jeg er en mand, og jeg forbereder mig ikke.. ;)

Peter: Nu har du jo lige godt 2 måneder til at øve dig. Du tænder din computer og så finder du denne tråd og så kan du øve dig i at udtale dem. Så når Trines to drenge vinder det hele, så er du forberedt og kan sige dem lige så flot  :dans:

Trine: Tusind tak for du lige skrev det igen.. Jeg må hellere også øve mig lidt :-$  :lol:

Tilde: Mailo var heller ikke spor fair at falde sødt i søvn hos jer.. Men han er også lækker, det er ikke nær det :-$ Du må huske godbidder næste gang i tasken  ;) :lol:

Riki: Tusind tak  :)

KariN: Tusind tak.. Ja, det virker helt uvirkeligt de er allerede er så store. - sidder med vandtro og kigger billederne igen -  :fnis:
Utroligt som 9 uger bare kan flyve afsted i sådan en fart :lol:

Ida

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 10. Juni 2011, kl. 10:18
Citat fra: ilderbanden Dato  9. Juni 2011, kl. 20:37
Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  9. Juni 2011, kl. 20:30
Du har da lige fået en udførlig forklaring?....helt ærligt...har jeg måske ikke også altid råbt DINE ilderes navne op måske?! HVA HVA HVA?! *mega tøsefornærmet* :P

Nej... Min ilders navn... som i ental.. *siger manden meget fornærmet* .. :P .. Men så må jeg jo heller tage min computer med, og hvis der så lige pludselig er meget lang ventetid, så ved du hvorfor.. For jeg er en mand, og jeg forbereder mig ikke.. ;)


Tilde: Mailo var heller ikke spor fair at falde sødt i søvn hos jer.. Men han er også lækker, det er ikke nær det :-$ Du må huske godbidder næste gang i tasken  ;) :lol:


tro mig, det gør jeg ;)