Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Ilunas hvalpe

Startet af Cille, 13. Marts 2012, kl. 17:44

Shamua

#15
Citat fra: Dyrenørden Dato 14. Marts 2012, kl. 00:06
Åh. hvor er de fine! Jeg ville også have haft haleløs! Ser ud som om han får mørk næse også?! Tror jeg boykotter topia.eu under hvalpesæsonen det sku for farligt!
Så må du nok også hellere boykotte facebook :P

Hvorfor skulle jeg have skylden for halen? :P .. jeg er da helt uskyldig - som altid.
Jeg synes bare de er nuttede og nøj hvor jeg glæder mig til de bliver lidt større. Jeg dør .. DØR siger jeg dig, på lørdag :P ... Men godt jeg forhåbentlig selv snart har hvalpe i huset, ellers ville det være totalt pine og plage hvis der stadig er nogle ledige om en god måneds tid :P .. Små smuksakker <3

Vh. Marianne

englefugl

iiiiiih, hvor er de bare dejlige  <3 Det er godt at jeg skal have hvalpe i år  ;) Men bliver helt nysgerrig, hvem er det der skal have "Pelle Haleløs" ? :D hihi

AlisVolatPropiis

Jeg er helt sikker på det er nogle dejlige hvalpe....som jeg ville savle lidt for meget over, hvis jeg ikke kiggede VÆK!! Thank god for flere års øvelse i at tage noter, der gør at jeg kan skrive uden samtidigt at kigge på skærmen!! :P

Dyrenørden

Citat fra: Shamua Dato 14. Marts 2012, kl. 02:05
Citat fra: Dyrenørden Dato 14. Marts 2012, kl. 00:06
Åh. hvor er de fine! Jeg ville også have haft haleløs! Ser ud som om han får mørk næse også?! Tror jeg boykotter topia.eu under hvalpesæsonen det sku for farligt!
Så må du nok også hellere boykotte facebook :P

Hvorfor skulle jeg have skylden for halen? :P .. jeg er da helt uskyldig - som altid.
Jeg synes bare de er nuttede og nøj hvor jeg glæder mig til de bliver lidt større. Jeg dør .. DØR siger jeg dig, på lørdag :P ... Men godt jeg forhåbentlig selv snart har hvalpe i huset, ellers ville det være totalt pine og plage hvis der stadig er nogle ledige om en god måneds tid :P .. Små smuksakker <3

hehe. ja det burde jeg jo nok men det sku lidt svært ;)

the bird

årh, jeg vil have dem allesammen, er så forelsket lige nu, har aldrig haft en ilder fra hvalp før.. måske jeg skulle smide Irish en tur i tørretumbleren og lege han er hvalp.. hmm, hvis han ryger i vaskemaskinen først så ryger stanken også.. for en kort bemærkning i hvert fald  :fnis:

Cille

Ja Marianne du dør så lidt før da du har valgt at komme i aften og pille på dem..... tror du har døet mange gange over dem nu :fnis:
Tror også de bliver meget pæne, de kan jo ikke andet med de forældre de har.

AlisVolatPropiis du blind hvert år på denne tid(eller prøver på at være det :lol:)

Men takker og kan ikke selv helt vente på de bliver større.
Da jeg nu ikke synes de helt er så kønne i den alder, men det bliver de jo med tiden.

Den haleløses ejer er selv herinde, så kan den person selv melde ud....bare for trække pinen ud  :lol:

PiaLyng

Citat fra: englefugl Dato 14. Marts 2012, kl. 09:55
iiiiiih, hvor er de bare dejlige  <3 Det er godt at jeg skal have hvalpe i år  ;) Men bliver helt nysgerrig, hvem er det der skal have "Pelle Haleløs" ? :D hihi

Nå, Hanne skriver at kommende ejer selv må tilkendegive sig :lol:

Jeg er den heldige person som skal have den lille charmerende haleløse hvalp - hans navn er Bentley.

Mødte hvalpe + mor i weekenden - og jeg er fortabt <3 !

Eliza

Tillykke med de fine nuserbebser  :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

KariN

Hvor er de altså dejlige :)

Det er jo forfærdeligt at der kommer hvalpe billeder allerede nu, min nej træning er slet slet ikke færdig :lol:
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Cille

Godt Pia... så fik folk stillet deres nysgerrighed :lol:
Du var så sød da du havde ham i hånden, og du er jo nervøs med de små,men det gik jo fint.
Men de er så også helt vildt rolig de her hvalpe <3

Tusind tak Eliza, Og jeg synes jo alle hvalpe er nuser søde <3

KariN, du ved jo det er den årstid nu, og ja det er jo altid svært for folk at modstå de første hvalpe billeder.
Der kommer jo så nye imorgen da de jo der er 2uger :D

Og næste uge kommer der måske ny tråd mere, når de der Dolle1, dolle2, dolle 3, dolle4 og måske dolle5 kommer til verdnen

KariN

Hanne: Jamen jeg har haft så travlt at jeg ikke blev færdig med træningen :lol:

Men ja det er dejligt at der kommer hvalpe igen nu, det er bare svært at holde sig selv i nakken når man ikke skal have nogen i år :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lussingen

Karina, du og jeg kan tage hinanden i hånden og messe i kor: Nej, nej, nej.....

Hanne, jeg glæder mig til at se 2 ugers billeder af dem. Jeg er helt sikker på at det vil være alletiders for min nej-træning :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.