Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Mai's hvalp (e) 2 uger

Startet af Amazing Ferret, 24. April 2012, kl. 12:23

Amazing Ferret

Så er vi nået til 2 uger  :D Og der er sket en del siden sidste uge. Mai har fået 2 plejebørn mere. Hun klarer det rigtig godt. De kommer fra Minority Ferrets hvor JJ fik et kuld på 9, men de to mindste havde svært ved at komme til en pat da JJ kun har 6 patter. Så de kom herop med de to små og de stortrives  :D

Først er der Mai's egen hvalp Uno Shia som i dag vejer 74 g



Og så er der Yabba's hvalp som bliver 2 uger i morgen. Han vejer i dag 72 g



Og så er der Luna som bliver 2 uger i morgen. Hun vejer i dag 40 g.
Luna er angora



Og til sidst er der Oliver. Han er også angora og vejer 44 g



Og så er der lige et par billeder af alle 4 sammen


Minority ferrets

Nårhh. Sikke nogle gode billeder af de små <3 jeg er så glad for at de klarer sig så godt ^^

Ps. Luna Lovegood mangler stadig et hjem ;) og det gør hendes søster nymphadora (angora) og hendes bror Sirius Black (angora) også ;) jeg smider selv billeder ind af hele flokken i morgen når de fylder 2 uger :)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Sølvsten

Åh hvor er de bare skønne. Håber sørme ikke ham Oliver Wood udvikler sig til en Ingolf!!!!!

Minority ferrets

Citat fra: Sølvsten Dato 24. April 2012, kl. 13:03
Åh hvor er de bare skønne. Håber sørme ikke ham Oliver Wood udvikler sig til en Ingolf!!!!!

Dumt spørgsmål: hvad er en ingolf ;)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

englefugl

aaaawww, hvor er de dejlige  <3

Sølvsten

Citat fra: Minority ferrets Dato 24. April 2012, kl. 13:07
Citat fra: Sølvsten Dato 24. April 2012, kl. 13:03
Åh hvor er de bare skønne. Håber sørme ikke ham Oliver Wood udvikler sig til en Ingolf!!!!!

Dumt spørgsmål: hvad er en ingolf ;)

En Ingolf er en standard angora uden alt for stor næsefejl og som skal bo i Ballerup en gang om mange år.

Minority ferrets

Hehe okay :p men det lader ikke til at han bliver standard :) men derimod silver eller pastel ^^
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Sølvsten

Citat fra: Minority ferrets Dato 24. April 2012, kl. 13:40
Hehe okay :p men det lader ikke til at han bliver standard :) men derimod silver eller pastel ^^

Puha!!

Shamua

Bliver helt varm om hjertet når jeg ser billederne. Ved ikke hvorfor   :-$ dejlige billeder!

Vh. Marianne

Lena og Peter

Super dejlige billeder... Det er da sammenhold..  :love:

Cille

Så fine de er, de små fede basser :D <3

Minority ferrets

Citat fra: Minority ferrets Dato 24. April 2012, kl. 12:31
Nårhh. Sikke nogle gode billeder af de små <3 jeg er så glad for at de klarer sig så godt ^^

Ps. Luna Lovegood mangler stadig et hjem ;) og det gør hendes søster nymphadora (angora) og hendes bror Sirius Black (angora) også ;) jeg smider selv billeder ind af hele flokken i morgen når de fylder 2 uger :)

Nu er det faktisk kun Luna der mangler et hjem ;)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Amazing Ferret

Citat fra: Minority ferrets Dato 24. April 2012, kl. 23:25
Citat fra: Minority ferrets Dato 24. April 2012, kl. 12:31
Nårhh. Sikke nogle gode billeder af de små <3 jeg er så glad for at de klarer sig så godt ^^

Ps. Luna Lovegood mangler stadig et hjem ;) og det gør hendes søster nymphadora (angora) og hendes bror Sirius Black (angora) også ;) jeg smider selv billeder ind af hele flokken i morgen når de fylder 2 uger :)

Nu er det faktisk kun Luna der mangler et hjem ;)

Hun må godt blive her hos mig hehe....

Minority ferrets

Nå nu hoppede malfoys nye ejer fra.... Så Luna og Malfoy mangler hjem :)

Jah hun kunne jo bare hygge sig oppe ved dig haha :P jeg tror hun er en rigtig lille prinsesse
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Amazing Ferret

Jeg synes jeg er begyndt at kunne se farve på Nur  :D Han bliver nok pastel