Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Javas hvalpe 3 uger

Startet af CMS, 7. Maj 2012, kl. 15:58

CMS

I dag fylder sneboldene 3 uger   :love: De fik igår lov til at smage på lidt modermælkserstatning og ja   :lol: Ej, et par af dem fik bestemt slikket noget i sig, mens andre badede lidt rundt i det efterfølgende. Det så rigtig sødt ud!

Der er 1 ledig han og 2 ledige tæver.


Alle skrighalsene  :P


Ufarvet pige - 99 g.


Grøn pige - 89 g.


Blå pige - 80 g.


Hyper (reserveret) - 58 g.


Ufarvet dreng - 102 g.


Sort dreng - 102 g.


Rød dreng - 103 g.


Grøn dreng - 108 g.


Grøn dreng 2 - 98 g.


Blå dreng - 101 g.
Mange hilsner Christina

lussingen

De smukke søde snebolde <3
Ja, og lille Hyper-pigen er bare helt bedårende <3 Jannich har siddet og savlet over billederne jeg tog af hende i fredags, og Stig blev vist også blød om hjertet  :love:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Cille

De så fine... og kan se de tager bedre på end mine...så java har bedre mælk :)

FerretParadise

De er bare sååå vidunderlige alle sammen.  <3 <3

Jeg glæder mig rigtig meget til, at de skal lege sammen med mine hvalpe. Det bliver super sjovt tror jeg, den mørke bande sammen med den hvide.  :)
Ann Hillerslev.

Amazing Ferret


englefugl

aaaaaaw hvor er de søde  <3

Eliza

De er godt nok nuser <3 for pokker da, får helt lyst til at nusse på dem  ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Lena og Peter

Dejlige små hvalpe.. Dejligt at se dem igen..  :)

Shamua

Aaaaw, må engle basser  :love: Jeg synes de er virkelig smukke! Albino bebser ser bare så uskyldige og nuttede ud <3

Vh. Marianne

KariN

Dumme dumme dumme Christina!!!!! Du må da for pokker ikke skrive at der er hvalpe ledige! Det er virkelig tarveligt af dig når sådan en svag sjæl som mig ikke kan lade være med at åbne hvalpe tråde, på trods af at jeg faktisk har forbudt mig selv det! :lol:

De er super søde de små snebolde og jeg er sikker på at deres sind er ligeså smukt <3
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Julie

Årh. Jeg drømmer stadig om en albino en dag. Hvor er de bare fine!

Zopad

Hvor ser de søde ud :)
Kommer helt til a tænke på lyserød og hvid candyfloss  :fnis: mums  :D
Apollo & Draco <3

CMS

Citat fra: KariN Dato  7. Maj 2012, kl. 21:44
Dumme dumme dumme Christina!!!!! Du må da for pokker ikke skrive at der er hvalpe ledige! Det er virkelig tarveligt af dig når sådan en svag sjæl som mig ikke kan lade være med at åbne hvalpe tråde, på trods af at jeg faktisk har forbudt mig selv det! :lol:

De er super søde de små snebolde og jeg er sikker på at deres sind er ligeså smukt <3

Du er altid velkommen til at komme og nusse :) Jeg er jo hjemme "hele tiden" i øjeblikket.
Mange hilsner Christina

Barky

Skøøøøøønne vapser!!! :D
Det er sjovt med albinoer, det er svært at "se" hvor gamle de er fordi at farven mangler som ledetråd. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia