Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Pippi's hvalpe 1 uge

Startet af Amazing Ferret, 16. Maj 2012, kl. 14:14

Amazing Ferret

Nej det er ikke normalt at de dør efter de er blevet en uge...men det sker da.

Jeg tror nu han overlever da han tager fint på nu...han er oppe på 30 g nu  :dans: :dans:

Anne

han er altså MEGET større end min mindste pige var da de var en uge, så mon ikke han klarer den :) han er goså større end mine største var på en uge :P Men de er jo også 11 om mælkebaren

sitrus

hehe, han er da like stor som min 2005 valp (som var alene om matfatet) var på dag 11 :P selv om han er liten er han nok sterk som greier å kave til seg nok melk til å legge på seg så mye :D  og faktisk er han like stor som den minste av mine 2006 valper også på dag 11, hun måtte dele med 9 søsken :P så egentlig så er ikke han så liten, det er bare de andre som er store ;)

AlisVolatPropiis

Han skal sgu klare sig! :D og fedt fedt fedt navn! Bumblebee er by far min yndlingstransformer...-en ting jeg havde forsvoret jeg skulle have *G* indtil jeg fandt ud af filmene var fede og ikke bare noget plastiklegetøj de dumme drenge i min børnehave legede med...

Amazing Ferret

Nu kan han jo ikke sammenlignes med store kuld   :fnis: Vægten er jo helt anderledes når der er mange der skal dele om mælken

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 20. Maj 2012, kl. 04:51
Han skal sgu klare sig! :D og fedt fedt fedt navn! Bumblebee er by far min yndlingstransformer...-en ting jeg havde forsvoret jeg skulle have *G* indtil jeg fandt ud af filmene var fede og ikke bare noget plastiklegetøj de dumme drenge i min børnehave legede med...

Bumblebee er også min favorit  :fnis: Og ja det er nogle fede film

englefugl

aaaaaw de fine små transformers  <3 Og dejligt at den lille dreng tager på  :dans:

CMS

Går det stadig fremad? :) De ser rigtig søde ud alle sammen.
Mange hilsner Christina

Amazing Ferret

Citat fra: CMS Dato 21. Maj 2012, kl. 09:55
Går det stadig fremad? :) De ser rigtig søde ud alle sammen.

Ja det går fremad med ham  :D Han er nu oppe på 42 g

Sølvsten

Jeg hepper på lillemanden