Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Navi's hvalpe syv uger

Startet af FerretParadise, 27. Maj 2012, kl. 22:09

FerretParadise

Jeg holder virkelig så meget af disse hvalpe, de er ikke mindre end vidunderlige. De er komme ind under huden på mig, som igen af mine tidligere kuld er kommet. Men det er nok fordi jeg har været deres "mor" siden de var 4 uger gamle. De er hele tiden i mine tanke, selvom de har mindre og mindre brug for mig, hvilket jo kun er godt.

Som I jo nok ved, så har jeg valgt ikke at beholde nogen hvalp selv, så derfor er der igen et par ledige hvalpe.

Ledig:

Fallen Angel of FerretParadise
442 gram.


Flaming High Hopes of FerretParadise
472 gram.

Ledig:

Doctor Lucifer of FerretParadise
588 gram.


Crazy Scream in the Air of FerretParadise
558 gram.


Crying Blue Sky of FerretParadise
566 gram.


Lunatic Dream of FerretParadise
614 gram.


Sorrows Empty Spaces of FerretParadise
568 gram.


Burning Delusions of FerretParadise
604 gram.
Ann Hillerslev.

lussingen

Skønne, vidunderlige og smukke hvalpe <3
Vi glæder os sådan til lille Bluey bliver en del af familien :dans:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Shamua

#2
De er bare så gude smukke!!!  :love: Jeg er sikker på at de sidste 2 nok hurtigt skal finde nye hjem :)

Vh. Marianne

Lena og Peter

De er bare nogle dejlige chametrolde..  :)

Cille

Hvor er de fine...ham Lucifer er nu ret fin.
Ham og Klamydia kunne være nice par :D

CMS

Mange hilsner Christina

Shamua

Citat fra: Cille Dato 28. Maj 2012, kl. 18:30
Hvor er de fine...ham Lucifer er nu ret fin.
Ham og Klamydia kunne være nice par :D
Alle kunne være nice med Klamydia så fin hun er :P

Vh. Marianne

FerretParadise

Jeg ville gerne have et billede af mig med alle hvalpene, så det forsøgte Lars at tage af mig idag. Det var mere eller mindre umuligt, for de gad ikke være stille i bare 1 minut.  :fnis:
Men her er de billeder det blev til:


´



Burning Delusions får et kys.  <3



Mig og Angel.  <3


Hvalpehygge.  :)
Ann Hillerslev.

Anne

Hahahaha det er da nogle af de mest fantastiske gruppebilleder! Det er jo som man kender ildere bedst :D Jeg må hellere få hessel til at tage et billede af mig med mine, før de får øjne og bliver umulige!

FerretParadise

Citat fra: Anne Dato 28. Maj 2012, kl. 20:37
Hahahaha det er da nogle af de mest fantastiske gruppebilleder! Det er jo som man kender ildere bedst :D Jeg må hellere få hessel til at tage et billede af mig med mine, før de får øjne og bliver umulige!
Tusind tak.  :)
Ja god ide, skynd dig at få taget nogen nu, snart bliver det ret svært nemlig.  :lol:
Ann Hillerslev.

Miliah

Sikke nogle dejlige billeder. Elsker simpelthen dem hvor du sidder med alle hvalpene  :P Sådan en masse små pelspølser samlet er bare  <3

lussingen

De små søde børner og deres "mor" <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Zopad

Elsker billede hvor delusions får et smæk kys, hvor man kan se alle dellerne i nakken  :fnis: totalt kært  :love:
Apollo & Draco <3

FerretParadise

Citat fra: Zopad Dato  1. Juni 2012, kl. 08:10
Elsker billede hvor delusions får et smæk kys, hvor man kan se alle dellerne i nakken  :fnis: totalt kært  :love:
Ja jeg elsker også bare deller på hvalpe, det er så kært.
Men de er også ret store de her hvalpe, eller ihvertfald i forhold til de kuld jeg tidligere har haft.
Ann Hillerslev.