Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Guldklumperne 2uger

Startet af Cille, 31. Maj 2012, kl. 00:40

Cille

Så de blevet 2 uger, og vægten burde være større, men Cruella er blød i bolden og stresser rundt. :(
Hun er bestemt ikke en af de bedste tæver og vis det bliver værre, så kommer hvalpene hen til Erika og bliver lagt til hos Pippi.
Men de tager da på og jeg holder mig pænt væk, og forstyrre kun når hun skal have gjort rent...ja og når jeg går i seng.
Men hun stresser uanset om jeg er der eller ej  >:|
Han vejer 52g og hun vejer 50g (hun har også start på betændelse i hendes højre øje)

Jeg har så glemt noget i deres navn :fnis:
De hedder Brorlil Tvebak Dé Lionheart og Søsterlil Kiksen Dé Lionheart

Hende øverst



Kiksen og Tvebak


Tvebak og Kiksen


Tvebak og Kiksen


Tvebak og Kiksen

Kiksen der sparker sin bror







PiaLyng

Kiksen :love:
De begge vidunderlige at se på!
Og glæder mig til at komme og se dem engang!

FerretParadise

Spasser dumme tæver der ikke kan finde ud af, at tage det roligt når de har hvalpe. Ej undskyld, men jeg synes bare det er skide irriterende, det giver os dårlige nerver, og det går også ud over hvalpene, for de får ikke meget mælk, eller ja det der er værre.  :'(

Så jeg håber at hun falder til ro, og ellers, så er det super godt at I sådan kan hjælpe hinanden.  :)

De ser super søde ud Hanne, trist med Kiksens øje, men du ved jo hvad du skal gøre ved det.

Du er altså sjovt til navne.  :lol:
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Rigtig dejlige hvalpe... Det er altså nogle rigtig chametrolde I har fået lavet..  ;)

Minority ferrets

Hvor ser de dejlige ud :D lækre små tørre madprodukter ;)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Anne

De er godt nok søde og rigtigt fede navne, selv om jeg godt nok hele tiden kommer til at læse at hun hedder søsterlil kirsten :P

Amazing Ferret

De er bare så søde de to  :D

Nanna

Så smukke! Og fantastiske navne!  :P
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

Cille

Tak alle sammen.
Ja det med navne var lige mig og Pia klokken lort om natten der fandt på det.
Min skulle bare hedde tvebak, og så kom det andet sådan gradvist, og både en tvebak og en kiks er jo også brunlige i det,så det passer også til farven :D
Citat fra: FerretParadise Dato 31. Maj 2012, kl. 07:49
Spasser dumme tæver der ikke kan finde ud af, at tage det roligt når de har hvalpe. Ej undskyld, men jeg synes bare det er skide irriterende, det giver os dårlige nerver, og det går også ud over hvalpene, for de får ikke meget mælk, eller ja det der er værre.  :'(

Så jeg håber at hun falder til ro, og ellers, så er det super godt at I sådan kan hjælpe hinanden.  :)

Ja det super svært at se på at hun indimellem tager på rundtur i buret med de små i kæften.
Hun har også sterotype adfærd efter hun fik hvalpe...den er helt galt i knoppen af hende.
Efter det du selv oplevede med Navi er jeg meget på vagt, og i nat var det meget tæt på jeg havde vækket Erika.
Men hun faldt da heldigvis til ro igen.
Kan være man skal ligge lille skræmme video ind, så folk kan se det bare ikke altid er nemt.
Jeg prøver at se en dag om jeg kan få taget en når hun er slem, den her er faktisk når hun er ok rolig.
Som man kan se er det ikke mig der "forstyrre" hende.
Hun står i mit soveværelse væk fra alt, og forstyrre hende kun når hun skal have gjort rent(og når jeg går i seng, hvis ikke jeg falder i søvn på min sofa :fnis:)
Tør ikke skifte hendes håndklæde, for hun flipper hvis jeg laver om i buret med andet tæppe....har prøvet
At der er små pauser var for filmen ikke blev alt for lang
http://s99.photobucket.com/albums/l318/cille2/?action=view&current=Video0004.mp4

Amazing Ferret

Jeg får helt ondt i hjertet sådan som hun smider rundt med de hvalpe  :'( :'(

Cille

#10
Både dig og Anja har jo så også set når hun er værre :(
Hun er jo faktisk "sød" der

Amazing Ferret

Ja, det er også derfor jeg godt ved hvad jeg ville gøre

FerretParadise

Ja de hvalpe får ikke meget ro, eller chancen for at få noget mælk.  :'(

Jeg ved også at de kan være meget værre end hun er her på filmen, og det gør mig bare så trist, at nogen tæver reagere på den måde.  :'(

Men godt at du har Erika i baghånden, hvis du vælger at opgive denne tossede tæve, og ligge hvalpene til et andet sted.
Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

Puha Hanne hvor jeg dog føler med dig! :( Jeg håber hun enten snart slapper af, eller at Erika kan hjælpe :) De små smuksaks pasteller skal jo blive store fine og fede :D (ps. Behold hende...)

Cille

Jeg gør alt hvad jeg kan for få hende til at slappe af, for det bedste er hun selv kan passe dem.
Men altså hvis hun bliver værre, så bliver de flyttet, og Dyrenørden tager Cruella hjem til sig.... det har vi aftalt.
Idag har jeg købt lidt applaws til hende,for kræse lidt om hende...hun er meget tynd og tænker jo det kan være hun er sulten, men ikke gider spise sin tørkost......Senere laver jeg ducksoup, for det kan man jo altid bruge.

Trine jeg beholder ham :D og Pia har taget tæven :D
Så bare rolig, de er væk.... men så det ikke nu jeg skal sige at den ene pastel fra Medusa er køber hoppet fra og jeg overvejer stadig om jeg skal beholde hende :fnis: