Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Grøn pige ser verden med nye øjne (Meeps hvalpe 4 uger og 3 dage)

Startet af Anne, 2. Juni 2012, kl. 14:49

Anne

Billederne og vægtene er fra i går og der er faktisk 2 mere piger der har helt åbne øjne i dag :) Jeg er lidt overrasket over at det går så stærkt med nogle at øjnene nærmest bare popper op over natten, hvor nogle af de andre er meget langsommere til at få dem helt åbne. Der er selvfølgelig et billede af dem alle :)

Temaet er valgt for kuldet og Lilla pige, som pt er den eneste jeg ved hvor skal bo, er blevet givet sit navn, men jeg venter med at lægge temaet op til flere af de andre hvalpe bliver valgt og får navne

Der er stadig en pige og en dreng som skal finde nye madforældre

Blå dreng, 162 gram


Blå pige, 150 gram


Grøn dreng, 147 gram


Grøn pige, 126 gram


Lilla pige, 118 gram


Orange dreng, 171 gram


Orange pige, 155 gram


Rød dreng, 184 gram


Rød pige, 157 gram


Sort dreng, 169 gram


Sort pige, 166 gram


Jeg beholder sort eller orange pige, men hvilket en det bliver er svært at sige endnu.

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Barky

Tænk at de allerede er så store!! Det kan jeg slet slet ikke fatte..!! Og gud hvor er de bare nuser!! <3 <3 <3 <3 <3 <3
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

Julia, jeg ved ikke om jeg ville kalde dem store :P Grøn pige er i hvert fald alt andet end stor. Men jeg kan næsten heller ikke forstå at de allerede har øjne flere af dem!

CMS

De er virkelig søde Anne! Suk... Havde jeg ikke mine egne og forhåbentlig skal have en hjem, såååååeee <3 <3
Mange hilsner Christina

Barky

Anne - Jamen de var nyfødte i forgårs.. Det går aaaaalt for stærkt til mig!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Lena og Peter

De bliver bare så dejlige når de åbner øjnene.. Der er bare noget over dem. De bliver så frække at se på..  :)

Nanna

Ihhhh hvor er de bare smukke!!! Jeg er stadig vild med grøn pige, grøn dreng og orange pige :D
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

Anne

Citat fra: CMS Dato  2. Juni 2012, kl. 15:56
De er virkelig søde Anne! Suk... Havde jeg ikke mine egne og forhåbentlig skal have en hjem, såååååeee <3 <3

hehe sådan har jeg det også med dine albinoer :P

lussingen

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.


Shamua

Hvor er de dejlige! :D ... Glæder mig ti lat se dem med øjne i næste uge, alle sammen :D

Vh. Marianne

Anne

jeg tror ikek du skal vente til næste uge, jeg tror de alle har øjne inden weekenden er omme :)