Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Navi's hvalpe otte uger

Startet af FerretParadise, 3. Juni 2012, kl. 21:25

FerretParadise

Så blev hvalpene otte uger, og dette bliver den sidste ugetråd med dem, da flere af dem flytter i løbet af de næste dage.
Det bliver godt nok underligt når de flytter, nu har jeg været så meget sammen med dem, og de har fyldt meget i mit liv.
Det har været hårdt, både fysisk og psykisk, men her når det er slut, så er jeg taknemmelig over, at jeg fik lov til at få denne oplevelse, og fik muligheden for at give dem alle en rigtig god start på deres liv.
De er alle noget af det sødeste, og disse hvalpe er bare noget helt specielt for mig.

Billederne er ikke skide gode, men helt ærligt, så var jeg slet ikke i humør til at tage billederne, og hvalpene ville ikke stå stille.


Fallen Angel of FerretpParadise
536 gram.


Flaming High Hopes of FerretParadise
578 gram.


Doctor Lucifer of FerretParadise
760 gram.


Crazy Scream in the Air of FerretParadise
700 gram.


Crying Blue Sky of FerretParadise
726 gram.


Lunatic Dream of FerretParadise
770 gram.


Sorrows Empty Spaces of FerretParadise
742 gram.


Burning Delusions of FerretParadise
768 gram.
Ann Hillerslev.

lussingen

Disse hvalpe er noget af det sødeste og blideste jeg nogensinde har mødt <3
Jeg sidder stadig og smiler for mig selv over søde Bluey, han er virkelig noget helt specielt, og jeg glæder mig sådan til han flytter herhjem <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Shamua

De er så fine :love: Glæder mig til snart at se dem :D

Vh. Marianne

Lena og Peter

Jeg synes nu, det er blevet nogle dejlige billeder.. Utroligt der allerede er gået 8 uger.

Eliza

Synes altså det er sjovt, at Flaming High Hopes har præcis samme skæve linje ned til næsen som Catli :) tiden går alt for stærk nogle gange, for nu kommer vi jo ikke til at se de smukke basser hver uge mere :(
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

Ja det er faktisk ret sjovt, at mange af hvalpene ligner mere Aylen end deres mor Navi, og mange af dem ligner nogle af hvalpene fra sidste år. Sjovt så meget Aylen slår igennem, heldigvis så er hun en smuk tøs, så det gøre ikke så meget.  :P :)
Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

Jeg er enig med Elizabeth, det er trist vi ikke skal de dem mere...de er et utrolig smukt kuld! -Jeg håber du er så stolt af dem som de fortjener du er <3

FerretParadise

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  4. Juni 2012, kl. 12:19
Jeg er enig med Elizabeth, det er trist vi ikke skal de dem mere...de er et utrolig smukt kuld! -Jeg håber du er så stolt af dem som de fortjener du er <3
Du kan tro at jeg er stolt af disse hvalpe.  <3 De er ikke mindre end vidunderlige, og så er jeg ret ligeglad med, at visse folk spreder latterlige rygter om dem.  :P

Du skal være velkommen til at komme og hilse på dem, de flytter jo ikke alle sammen endnu.  ;)
De fleste af dem skal feks til hvalpelegedag hos Christina imorgen..  ;) ;)
Ann Hillerslev.

Cille

Jeg synes det gode billeder, når man tager deres alder i betragning :fnis:

FerretParadise

Citat fra: Cille Dato  4. Juni 2012, kl. 14:39
Jeg synes det gode billeder, når man tager deres alder i betragning :fnis:
:lol: Tak. Ja du ved jo hvordan de er at tage billeder af i den alder. Umulige.  :lol:
Ann Hillerslev.

Masa


AlisVolatPropiis

Ann jeg er meget glad for invitationen :) Jeg kan dog i hvert fald ikke i dag, og synes alligevel jeg har lidt at se til -desværre, men måske -om ikke andet så kommer jeg jo helt sikkert til at se nogle af dem senere...og den jeg synes er smukkest -ja ham beholder du jo, så mon ikke jeg får ham stukket i hænderne til grams på et tidspunkt?! :P
-Jeg er helt sikker på de er nogle dejlige hvalper :)

CMS

Jeg har det selvfølgelig lidt specielt med disse hvalpe, da jeg har fulgt dem lige fra fødsel til flytning. De er skide søde og smukke hver og en (dog på hver deres måde, hvilke jo er charmen :) )
Mange hilsner Christina