Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Flying Ferret præsenterer Flying Sushi! 5 uger

Startet af Anne, 5. Juni 2012, kl. 23:39

Anne

Så er banditterne 5 uger, og selv om kun en enkelt har fået sit navn, offentliggør jeg alligevel temaet i dag, så hvalpekøberen af lille Temari kan få lov at kalde sin pige ved navn. :)

Billederne fra i dag er ret dårlige. Jeg skriver eksamen lige nu, og da jeg så kom hjem fra uni kunne jeg kun lige nå at fodre hvalpe, så kom der besøg fra "dejligste" herinde fra og hendes mand og datter. Jeg synes hvalpene var meget dygtigt til at få besøg af helt nye mennesker :)

Jeg har stadig ikke valgt imellem sort og orange pige, men jeg har stadig en af hvert køn ledig, og derfor venter jeg med at vælge til der kommer en reservation på en pige. Skal jeg beholde 2, kan det ligeså godt være de 2 jeg bedst kan lide :)

Blå dreng 210 gram


Blå pige 181 gram


Grøn dreng 189 gram


Grøn pige 162 gram


Orange dreng, 206 gram


Orange pige, 193 gram


Rød dreng, 237 gram


Rød pige, 191 gram


Sort dreng, 227 gram


Sort pige, 210 gram


Flying Temari (tidligere lilla pige) 155 gram


Hvalpene får besøg:







Nanna

Ej et fedt tema!!! :D og selvfølgelig valgte du sushi! Der er jo også såååå mange fine navne som kan komme ud af det! :) altså af de japanske - måske ikke lige 'California Roll' eller 'spicy tuna'  :fnis:

De vokser godt nok hurtigt nu! Og farverne har også ændret sig meget fra de sidste billeder. De er så søde med øjne, og ekstremt smukke standarder. Dejligt at de klarede besøg så fint :)
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

FerretParadise

Jeg synes da bestemt at det er nogle rigtig gode billeder, og dine hvalpe er bare helt vidunderlige.  <3

Jeg kender godt det med, at hvis man må beholde en ekstra, så kan det lige så godt være en af dem man selv bedst kan lide.  ;) :fnis:

Jeg ville vælge sort pige hvis det var mig.  ;)
Ann Hillerslev.

Anne

Nanna: nu får folk selv lov at vælge, så efter hvad jeg har hørt af folks overvejelser så kommer der nogle ret sjove navne imellem, ikke kun japanske :P Og tak for rosen :)

Ann: Tak :) De er ikke helt så skarpe og gode billederne, de er lidt mørke, men du kender jo godt det med at man bliver perfektionistisk :)
Jeg har også luret på sort pige i flere uger, men der er forskellige ting der taler for og imod de 2, og jeg har bestemt mig for ikke at sætte mig fast på nogen, selv om det selvfølgelig er svært. Jeg håber da ikke jeg ender med at beholde begge, men hvis jeg gør, så er det de 2 jeg helst vil have :)

Men for at være fair så er sort piges billede i dag også bare det bedste (synes jeg), så når man lige ser billederne så vinder hun jo klart :)

PiaLyng

Hvor de bare alle sammen helt vidunderlige at se på :love:
Synes Orange dreng er helt vildt nuttet! ihvertfald på billedet:P

Stephanie

Hvor er de bare skønne Anne... Det er godt at jeg allerede har 2 der kommer hjem til mig snart og mit hjem derfor allerede er fyldt, for de er godt nok ikke til at stå for

Shamua

Fedt tema :D ... og hvalpene er bare bedårende!  :-$

Vh. Marianne

Anne

Marianne: tak

Stephanie: det er da ikke godt, og de fylder nu engang ikke så meget, så der kan sagtens være plads til en mere :P

Cille

Åhhh nu de altså rigtig nuttet <3...de så her i den alder man overvejer om man kan få en "bliv ikke større sprøjte"

Lena og Peter

De er sgu søde... Selvom man har hvalpe der hjemme synes jeg stadigvæk at hvalpe billeder er dejlige..  :love:

lussingen

Hvor er de bare søde <3 De har da bare de kæreste ansigter <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

CMS

Mange hilsner Christina