Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Guldklumperne 3uger

Startet af Cille, 6. Juni 2012, kl. 20:52

Cille

Så de blevet 3 uger.
Cruella er faldet lidt ned, men er stadig meget stresset, og det påvirker hendes mælk.
Så jeg har nu i 2 dage været med til at fodre de små og de har taget 20g på i de 2 dage.
Det hjælper jo så ikke på Cruellas humør at jeg kommer og blander mig, men det jeg bare nødt til.
Det har så betydet et hak i foden og i fingrene.... men det må jeg leve med indtil videre

Hun vejer 81g og han vejer 86g
Hende til venstre og ham til højre





















Lena og Peter

 :)

Dejligt at det går fremad med de to trolde.. Og så må du bare tage et bid eller ti..  :P

FerretParadise

Sikke nogle dejlige billeder.  :)

Det er dejligt at Cruella er faldet lidt til ro, jeg håber på, at hun falder helt til ro, så hun måske får bedre mælk.
Ann Hillerslev.

Cille

Citat fra: ilderbanden Dato  6. Juni 2012, kl. 21:01
:)

Dejligt at det går fremad med de to trolde.. Og så må du bare tage et bid eller ti..  :P
Ja det jeg jo nødt til, hvis de skal have ekstra mad og det skal de


Citat fra: FerretParadise Dato  6. Juni 2012, kl. 21:23
Sikke nogle dejlige billeder.  :)

Det er dejligt at Cruella er faldet lidt til ro, jeg håber på, at hun falder helt til ro, så hun måske får bedre mælk.
Tak...de ellers taget i hast,så jeg undre mig over de faktisk blev ok :)
Tror desværre ikke hun slapper nok af til det, så det hedder ekstra hjælp og sur tæve et stykke tid endnu.

Shamua

Mega dejlige billeder, flotte motiver <3

Vh. Marianne

Anne

De er da bare vidunderlige <3
Smukke billeder

PiaLyng

De to basser er bare vildt smukke :')<3!

Shamua

Jeg synes i øvrigt deres navne er mega nice :D

Vh. Marianne

Minority ferrets

Sikke nogle smukke hvalpe <3 og nogle smukke smukke billeder du har taget af dem! så kreativ er jeg slet ikke...  :lol:
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Cille

Takker :D
Jeg synes også det nogen fede navne :D

Minority ferrets..... det er jo bare at tage en blomst og smide den ved siden af :D
Eller en bamse eller hvad man nu lige kan finde på :D

Minority ferrets

Citat fra: Cille Dato  6. Juni 2012, kl. 23:40
Takker :D
Jeg synes også det nogen fede navne :D

Minority ferrets..... det er jo bare at tage en blomst og smide den ved siden af :D
Eller en bamse eller hvad man nu lige kan finde på :D

hehe som det ser ud nu dræber mine små bæster ALT :P hehe...
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Sølvsten


CMS

Mange hilsner Christina

katja74

Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos