Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Shades of Amity 8 uger

Startet af CMS, 12. Juni 2012, kl. 13:13

CMS

I går blev de kære små banditter 8 uger!  >:| Hvor tiden med dem er blevet af, kan jeg slet ikke forstå. De har alle fået deres egen helt unikke personlighed, og jeg er helt vild med hver og en. Det har været sådan en fornøjelse at have dem, og jeg kan ikke forstå, de snart er klar til at flyve fra reden.


Noccalula's  Alloy Sahva - 465 g. (reserveret)


Noccalula's Sephia Priya - 484 g. (ledig)


Noccalula's Midnight Hyper - 427 g. (reserveret)


Noccalula's Halaya Avia - 574 g. (reserveret)


Noccalula's Cenerious Mero - 700 g. (reserveret)


Noccalula's Enoki Phlox - 638 g. (reserveret)


Noccalula's Onyx Cameo - 601 g. (reserveret)


Noccalula's Carmine Fluke - 533 g. (reserveret)


Noccalula's Khaki Ecrux - 638 g. (reserveret)


Noccalula's Fallow Kovu - 563 g. (reserveret)
Mange hilsner Christina

Sølvsten


FerretParadise

Holy fucking shit hvor er de smukke.  :o <3 <3

Se lige min smukke smukke tøsse snepige, jeg er bare så forelsket.

Disse hvalpe er ikke mindre end skide pisse flotte.

Beklager mit sprogbrug.  :-$
Ann Hillerslev.

Nanna

Argh, NUTTETHED!!!!! *savler ud over mit tastatur*
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

Shamua

Hold da op hvor er de vokset! Jeg synes de ser så store ud! Og flotte! Smukke albinoer! Smukt kuld <3

Vh. Marianne

Barky

Ja du ved hvad jeg mener... 9/10 er vanvittigt smukke og søde og skønne og dejlige. Den sidste er en vederstyggelighed. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

FerretParadise

Citat fra: Barky Dato 12. Juni 2012, kl. 14:55
Ja du ved hvad jeg mener... 9/10 er vanvittigt smukke og søde og skønne og dejlige. Den sidste er en vederstyggelighed. *G*
Hvem er så din sidste??
Ann Hillerslev.

Shamua

Citat fra: FerretParadise Dato 12. Juni 2012, kl. 14:58
Citat fra: Barky Dato 12. Juni 2012, kl. 14:55
Ja du ved hvad jeg mener... 9/10 er vanvittigt smukke og søde og skønne og dejlige. Den sidste er en vederstyggelighed. *G*
Hvem er så din sidste??
Vel den der ikke er reserveret? :P

Vh. Marianne

Barky

Citat fra: Shamua Dato 12. Juni 2012, kl. 15:00
Citat fra: FerretParadise Dato 12. Juni 2012, kl. 14:58
Citat fra: Barky Dato 12. Juni 2012, kl. 14:55
Ja du ved hvad jeg mener... 9/10 er vanvittigt smukke og søde og skønne og dejlige. Den sidste er en vederstyggelighed. *G*
Hvem er så din sidste??
Vel den der ikke er reserveret? :P

Ja... Grim er den! Lige indtil at den bliver solgt. *G*
Og Priya gjorde sit allerypperste for at charme mig igår. Og indtil at hun er solgt er der dømt seriøs styrketræning af min vilje!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Eliza

Jeg havde aldrig troet jeg skulle være så forelsket i en albino  :love: faktisk er jeg virkelig vild med dem allesammen, for de er et virkelig dejligt kuld <3
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lussingen

Hvor er de blevet store :S Men smukke hver og en. Tænk engang at lille Hyper flytter til Viby på fredag <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Cille


Barky

Citat fra: CMS Dato 12. Juni 2012, kl. 13:13

Noccalula's Sephia Priya - 484 g. (ledig)

Er hun ikke snart solgt?!?! HVa hva hva?!!?! Jeg kan snart ikke opretholde min viljestyrke længere!!!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

AlisVolatPropiis

Jeg er så så så glad for de er reserverede næsten alle sammen! for jeg må indrømme at jeg godt nok har været fristet! en hvalp der lader sig overtale af nus, til hyggestunder -det er bare! Mhmmm! <3 <3 <3 Og så er jeg glade for de alle har fundet helt exceptionelt gode hjem! Hvor jeg ved de vil blive tilbedt som det sig skal og bør :D

Miliah

Hvor er de kære! Ham Mero ser dejlig ud  :)