Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

opskrifter på sy tilbehør til ilder

Startet af ninaliv, 9. Januar 2011, kl. 18:51

ninaliv

hej. jeg kunne godt tænke mig at sy ting til mine kommende ilder.
er der nogle af jer herinde som evt har lavet nogle "opskrifter"

hilsenNina :D

Eliza

Tror nok de fleste bare syr som de lige synes det skal se ud  :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Bawa

Du kan jo kigge på billeder af de ting folk har lavet, og så selv få nogle idéer ud fra det? :D
Ellers så er sådan noget som en hængekøje jo ikke så svært at lave.

ninaliv


Bawa

Der er i hvert fald mange gode idéer herinde, hvis man bare søger lidt :D

dejligste

Hvis jeg skal sy en seng som kun skal være til ilder, hvor stor skal den så være i dia.??  :S

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

Bawa

#6
Citat fra: dejligste Dato 25. Januar 2011, kl. 16:22
Hvis jeg skal sy en seng som kun skal være til ilder, hvor stor skal den så være i dia.??  :S
Den seng jeg lige har købt fra Stubba til mine dyr er vist omkring 30 centimeter i diameter :)
(http://www.bricksite.com/stubba?id=375734&catalogue_selected=224546_25086#224546)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Jeg syer også kurve og når jeg gør det bruger jeg følgene mål: 33cm i diameter Selve kanten er så vidt jeg husker 105,5cm lang og så er hver "ring" 8 cm. høj... Det er de  mål jeg har fundet frem til var bedst..


Her ses min kurv med Bandit som model...

dejligste

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 26. Januar 2011, kl. 10:25
Jeg syer også kurve og når jeg gør det bruger jeg følgene mål: 33cm i diameter Selve kanten er så vidt jeg husker 105,5cm lang og så er hver "ring" 8 cm. høj... Det er de  mål jeg har fundet frem til var bedst..


Her ses min kurv med Bandit som model...

Super tusind tak for hjælpen.. Jeg skal igang med at afprøve min nye symaskine :)

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3