Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Malou´s hvalpe 3 uger

Startet af cibatuchsi, 29. Maj 2010, kl. 17:50

cibatuchsi

Ja så blev de 3 uger. og sikke tiden går.
Der er sket en masse herhjemme. vi har måtte sige farvel til lillepigen, hun klarede det desværre ikke. og så har vi måtte sige farvel til snehvide og 5 af de små dværge:(
Malou har så taget de to sidste til sig som sine egne, og de klare det bare så flot:)

her kommer lige en kæmpe håndfuld billeder, kunne ikke vælge hvilken der skulle herind...gg

Fælles billeder:











Enkel billeder:





























FerretParadise

Det er jo forfærdeligt, at Snehvide og 5 af hendes hvalpe er døde. :'(
Men godt at Malou så ville tage de 2 sidste hvalpe til sig.

Ja tiden går sgu hurtigt, og sikke de søde små hvalpe vokser. :)
Jeg glæder mig til de får øjne, og det gør de jo snart. Så må jeg komme og nusse dem på maverne. ;)
Ann Hillerslev.

cibatuchsi

Citat fra: FerretParadise Dato 29. Maj 2010, kl. 18:03
Det er jo forfærdeligt, at Snehvide og 5 af hendes hvalpe er døde. :'(
Men godt at Malou så ville tage de 2 sidste hvalpe til sig.

Ja tiden går sgu hurtigt, og sikke de søde små hvalpe vokser. :)
Jeg glæder mig til de får øjne, og det gør de jo snart. Så må jeg komme og nusse dem på maverne. ;)
ja det var trist. og er bare glad for solva ikk var hjemme og overboen lige kunne komme og hjælpe med drengene:)
glæder mig så meget til du kommer og nusser vapser. og vil vædde med de også glæder sig....hihi
ja det vare heldigvis ikk længe før de første øjne viser sig:)

holmer

Jamen du er altid velkommen:-)

Lena og Peter

Vi vil også have lov til at nusse dem på maven...  :lol:

Og må vi kondolere med Snehvide og de 5 hvalpe... Vi ved jo desværre hvor hårdt det er, så alle vores tanker går til Jer.
Men det var da godt at Solva ikke var hjemme, hun har vist oplevet nok i år..  :(

cibatuchsi

Citat fra: ilderbanden Dato 29. Maj 2010, kl. 18:24
Vi vil også have lov til at nusse dem på maven...  :lol:

Og må vi kondolere med Snehvide og de 5 hvalpe... Vi ved jo desværre hvor hårdt det er, så alle vores tanker går til Jer.
Men det var da godt at Solva ikke var hjemme, hun har vist oplevet nok i år..  :(

ja det er slet ikk rart at miste:(
og i er mere end velkommen til at kigge forbi hvis i kommer herop af;)

holmer

Ja.. så kan jeg godt bage en kage hvis det er ;-)
Og ikke strikke en ilder. Hehe

FerretParadise

Citat fra: holmer Dato 29. Maj 2010, kl. 18:27
Ja.. så kan jeg godt bage en kage hvis det er ;-)
Og ikke strikke en ilder. Hehe
Jo vi kommer og nusser på hvalpene, og ser dig strikke. Så kan vi rigtig se hvor dygtig du er til det. :P
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Jeg synes nu det er iorden hvis Steffen bager en kage helt fra bunden, uden hjælp fra Daisy eller Maizena. Så behøver han ikke at strikke for min skyld... :lol:

Og vi kan helt sikkert godt finde ud af at komme op til Jer...  :lol:

holmer

Ja det kunne du tænke dig hva?
Jeg tror du drømmer, skal nok prøve og få den strikket inden VIF.

cibatuchsi

Citat fra: ilderbanden Dato 29. Maj 2010, kl. 18:31
Jeg synes nu det er iorden hvis Steffen bager en kage helt fra bunden, uden hjælp fra Daisy eller Maizena. Så behøver han ikke at strikke for min skyld... :lol:

Og vi kan helt sikkert godt finde ud af at komme op til Jer...  :lol:

hehe han er faktisk god til at bage og nej det er uden min hjælp og heller ikk sådan noget færdigblandning;)

holmer

Jamen peter, jeg kan skam sagtens bage kage. Nu ved jeg ikk hvordan Ann syntes den smagte, men hun har da smagt en af mine kager. Det var så en af dem som var knap så fedt fattige.  8)

FerretParadise

Citat fra: holmer Dato 29. Maj 2010, kl. 18:33
Jamen peter, jeg kan skam sagtens bage kage. Nu ved jeg ikk hvordan Ann syntes den smagte, men hun har da smagt en af mine kager. Det var så en af dem som var knap så fedt fattige.  8)
Ja den smagte godt nok dejligt, men mættede ret meget. Så ja, nok ikke lige den mest kallorie fattige en af slagsen.
Men hva med en æblekage, kan du bage sådan en?
Ann Hillerslev.

holmer

Citat fra: FerretParadise Dato 29. Maj 2010, kl. 18:36
Citat fra: holmer Dato 29. Maj 2010, kl. 18:33
Jamen peter, jeg kan skam sagtens bage kage. Nu ved jeg ikk hvordan Ann syntes den smagte, men hun har da smagt en af mine kager. Det var så en af dem som var knap så fedt fattige.  8)
Ja den smagte godt nok dejligt, men mættede ret meget. Så ja, nok ikke lige den mest kallorie fattige en af slagsen.
Men hva med en æblekage, kan du bage sådan en?
Jamen det tror jeg sagtens jeg ville kunne.
Er du vild med æblekage? :-)

FerretParadise

Citat fra: holmer Dato 29. Maj 2010, kl. 18:37
Citat fra: FerretParadise Dato 29. Maj 2010, kl. 18:36
Citat fra: holmer Dato 29. Maj 2010, kl. 18:33
Jamen peter, jeg kan skam sagtens bage kage. Nu ved jeg ikk hvordan Ann syntes den smagte, men hun har da smagt en af mine kager. Det var så en af dem som var knap så fedt fattige.  8)
Ja den smagte godt nok dejligt, men mættede ret meget. Så ja, nok ikke lige den mest kallorie fattige en af slagsen.
Men hva med en æblekage, kan du bage sådan en?
Jamen det tror jeg sagtens jeg ville kunne.
Er du vild med æblekage? :-)
Jeps, det er jeg. :)
Ann Hillerslev.