Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Out of Place, Out of time - nu med namn...

Startet af Starshineferrets, 23. Juni 2011, kl. 16:10

Starshineferrets

Det fortsätter att gå frammåt! Även om de ännu är galet små, så har de så sakta börjat lägga på sig ganska så bra om dagarna. Aktiviteten har även den ökat och när jag har dem ute börjar jag nästan få lite svårt att hålla koll på dem. Eftersom ävrn deras personligheter har framträtt alltmer blev det faktiskt dags att döpa småttingarna...


Kullens tema är ju Out of Place, Out of Time..... vet inte om namnen behöver någon ytterligare förklaring eller om ni genast bländas av min fantastiska fyndighet :P



Så härmed presenterar jag:



Starshine Ferrets Eternal Miss Demeanor (vit)

Starshine Ferrets Forever Miss Understood (gul)

Starshine Ferrets Neverending Miss Chief (rosa)

Starshine Ferrets Always Miss Behaved (ofärgad)

Starshine Ferrets Evermore Mal Placed (hane)












FerretParadise

Det er nogle super fede navne, men du er jo skide god til navne.  :)

Puha hende Always Miss Behaved, hun måtte nu godt flytte til sydhavn, jeg kunne hurtigt finde en plads til hende i mit hjerte.  <3
Ann Hillerslev.

KariN

Hvor er de dog kære :D Og ja sikke nogle fede navne :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

dejligste

Citat fra: FerretParadise Dato 23. Juni 2011, kl. 16:27

Puha hende Always Miss Behaved, hun måtte nu godt flytte til sydhavn, jeg kunne hurtigt finde en plads til hende i mit hjerte.  <3

Ja puha hun måtte også godt komme til Aalborg, jeg er sikker på drengene ville elske hende  <3

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

mette11

De er så fine. <3 Kan godt li´ at du præger dem så meget mht. kønsforskelle!!   :P

Eliza

Er du sindsyg nogle fede navne som da passer alt for godt til de smuksakker  :love: Håber jeg en dag kan finde på nogle navne der bare er halvt så gode  ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.