Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Out of Place, Out of Time - snart 11 veckor

Startet af Starshineferrets, 24. Juli 2011, kl. 13:38

Starshineferrets

Blev lite mer bilder av mina galna småttingar! Alla 4 är just nu oerhört pigga och aktiva och fullkomligen flyger runt här hemma. Miss Understood & Miss Behaved har inte varit speciellt påverkade under hela denna mindre roliga upplevelse, men Miss Demeanor (vit) trodde jag skulle dö för exakt en vecka sedan, på 2 dagar tappade hon 1/3 av sin kroppsvikt, blev slö och var bara skinn och ben, Miss Chief (rosa) gick även hon ner ca 1/4 av sin kroppsvikt men var fortfarande pigg. Allihop sattes på Bactrim, och just nu verkar  medicinen ha gett ordentlig effekt och samtliga har lagt på sig den vikt de gick ner och lite till. Aktivitetsnivån har även den ökat och valparna håller verkligen igång och det finns inte mycket de inte kan! Nu hoppas jag bara att det fortsätter på denna väg!

De 2 små är fortfarande tunna, men man känner sån oerhörd skillnad mot hur det var för 1 vecka sedan. Miss Demeanor är minst och väger futtiga knappa 500 g, medans Miss Chief ligger runt 550. Miss Understood och Miss behaved väger runt 700 g
























Dyrenørden

Ih. de er bare så smukke! hehe. er helt vild med billede 9 det rigtig godt fanget :lol:

lussingen

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Emils far

For noen herlige bilder, med aktive hvalpe som de skal være...aktive. Er glad for at det ser ut til å gå rett vei med dem, jeg har tenkt mye på dem.... 

FerretParadise

Hvor er de altså bare smukke og dejlige.  <3
Ann Hillerslev.