Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Navi's hvalpe en uge.

Startet af FerretParadise, 15. April 2012, kl. 13:42

FerretParadise

Så blev hvalpene en uge gamle, og det var tid til at mærke dem og få taget enkeltbilleder.
Spasser objektiv siger jeg bare, men ok, de er bedre end ingen billeder.




Pige 1: 23,95 gram.


Pige 2: 29,70 gram.


Han 1: 26,35 gram.


Han 2: 27,30 gram.


Han 3: 31,30 gram.


Han 4: 31,85 gram.


Han 5: 32,50 gram.


Han 6: 32,65 gram.


Han 7: 34,95 gram.
Ann Hillerslev.

HB-Ferrets

Hilsen Maja
&
Alle totterne

Julie

Hvor er de fine.. Og så bliver jeg nødt til at spørge hvorfor du mener det er et spasser objektiv? Billederne er da fint skarpe :)

FerretParadise

Fordi jeg ikke kan komme tæt på det jeg vil tage billeder af, plus det drillede lidt med farverne.
Ann Hillerslev.

Shamua

Åh gud, Navi hvalpe <3 De er så fine :love:

Vh. Marianne

Julie

Citat fra: FerretParadise Dato 15. April 2012, kl. 14:43
Fordi jeg ikke kan komme tæt på det jeg vil tage billeder af, plus det drillede lidt med farverne.
Nå for søren, jamen så må du skaffe et der kan gå lidt tættere på. Men jeg synes nu du er kommet ret tæt på :0)

lussingen

Jeg er altså lidt forelsket i dreng nr 6 <3 Super dejlige billeder af de små <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Minority ferrets

Dejlige billeder :) Hvor er de bare kære  :love:
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Cille

Tænk det allerede en uge side...synes tiden går så stærk... men de vildt nuttet <3

englefugl


AlisVolatPropiis

ÅH gud....og lille blåfod!!...<3 -Skynder mig klogeligt ud af den her tråd igen...herlige unger ann!! :)

FerretParadise

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 15. April 2012, kl. 20:51
ÅH gud....og lille blåfod!!...<3 -Skynder mig klogeligt ud af den her tråd igen...herlige unger ann!! :)
Tusind tak Trine.  :)

Ja de små er blevet mærket idag, så jeg kan kende forskel på dem. Og når de er så små som nu, vil jeg ikke bruge neglelak, så jeg bruger sådanne tuscher til børn, som ikke er farlige.
Så de har nogle sjove farver på deres poter her i starten.  :fnis:
Ann Hillerslev.

CMS

Ihhh hvor er de blevet dejlige <3
Mange hilsner Christina

FerretParadise

Citat fra: CMS Dato 16. April 2012, kl. 08:31
Ihhh hvor er de blevet dejlige <3
Tusind tak søde.  :)
Det må også være lidt sjovt for dig sådan at se dem, for du var jo med til deres fødsel.

Jeg synes de er så vidunderlige, og det er lidt "farligt" for mig, for jeg venter stadig svar fra nogle af mine hvalpekøbere, om de vil have hanner i stedet for tæver, de er lidt i tvivl om de vil.
Navi fik ligesom ikke "nok" tæver, så der er en del købere der har fået tilbudt hanner i stedet for.
Heldigvis har de fleste takket ja tak, men der er stadig nogen der er i tvivl. Og det kan jo blive en smule farligt, for så bliver jeg fristet til selv at beholde en dreng også.
Så lige pt er der faktisk et par ledige drenge. ;)
Ann Hillerslev.

Eliza

Citat fra: FerretParadise Dato 16. April 2012, kl. 08:55
Så lige pt er der faktisk et par ledige drenge. ;)

Sådan noget er jeg ret sikker på vi er en del der slet slet ikke gider høre på ;)  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.