Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Navi's hvalpe en uge.

Startet af FerretParadise, 15. April 2012, kl. 13:42

FerretParadise

Citat fra: Eliza Dato 16. April 2012, kl. 10:07
Citat fra: FerretParadise Dato 16. April 2012, kl. 08:55
Så lige pt er der faktisk et par ledige drenge. ;)

Sådan noget er jeg ret sikker på vi er en del der slet slet ikke gider høre på ;)  :lol:
Jooooo da.  :P
Er du da fristet?? Du kan jo ikke rigtig "bruge" sådan en dreng, for han er jo i familie med Catli. ;) Men han ville da helt sikkert nyde at bo hjemme hos jer, specielt når han kunne rende og lege i jeres fede volier.
Ann Hillerslev.

Masa


Dark Crystal Ferret


FerretParadise

Ann Hillerslev.

Eliza

Lidt fristet er man vel altid ;) Synes jo selv navi og crush er nogle lækre dyr og med Sniper blandingen kan det kun blive godt :) men som du siger, så kan jeg ikke rigtig "bruge" sådan en dreng. Har lovet ronnie højt og helligt ikke at bruge flere penge på andet end avlsdyr  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

Jeg kan næsten ikke vente til disse hvalpe bliver lidt ældre, jeg håber sådan, at de kommer til at ligne deres forældre.  <3









Ann Hillerslev.

Anne

ej men hvor er de da bare bedårende!

CMS

Mange hilsner Christina

Shamua


Vh. Marianne

englefugl

aaaaaw hvor er de kære  <3 Og kan rigtig godt lide billedet var navi ligger med en af hvalpene i munden, det er rigtog sødt :love: Elsker bare billeder hvor der ligger en skøn stolt ildermor med sine hvalpe. Det er så kært.

FerretParadise

Lidt stemningsbilleder, og denne gang er farverne mere naturlige.  :)















Og så et billede til Mette af dreng nr. 6.  :P
Ann Hillerslev.

Dark Crystal Ferret

De er virkelig smukke Ann. Jeg elsker bare når de er i den her alder. De små ansigter, de små dun alle vegne og farverne der begynder at vise sig rigtig. Det er en skøn alder :love:
Tak for billederne, de fik virkelig mit hjerte til at banke for de små dyr... endnu engang :fnis:

mette11

CitatOg så et billede til Mette af dreng nr. 6.
Jeg troede at Mette gik efter en kæreste til Loke i år??? Men ok - Loke er måske også til hanner??  :fnis: :fnis: :fnis:

FerretParadise

Citat fra: mette11 Dato 19. April 2012, kl. 17:49
CitatOg så et billede til Mette af dreng nr. 6.
Jeg troede at Mette gik efter en kæreste til Loke i år??? Men ok - Loke er måske også til hanner??  :fnis: :fnis: :fnis:
Det er bare for at drille hende. Jeg tror ikke Loke er homo.  :P
Ann Hillerslev.

lussingen

 <3Dreng 6 <3 Nu smeltede jeg jo igen :love: Du piner mig jo ganske langsomt Ann Hillerslev :nej:
Jeg synes han har sådan et sødt ansigt <3 Suk

Mette: Øhhh altså Loke er vist til lidt af hvert :fnis: Han plager godt nok livet af mig, og Jannich bakker ham op hele vejen igennem :lol:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.