Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Navi's hvalpe en uge.

Startet af FerretParadise, 15. April 2012, kl. 13:42

CMS

Rigtig rigtig dejlige billeder <3

Citat fra: lussingen Dato 19. April 2012, kl. 19:42
Mette: Øhhh altså Loke er vist til lidt af hvert :fnis: Han plager godt nok livet af mig, og Jannich bakker ham op hele vejen igennem :lol:

Jeg bakker Loke og især Jannich op :P :P
Mange hilsner Christina

FerretParadise









Og som en lille sidebemærkning, så faldt mit kamera på gulvet lige før, og mit nye objektiv smadrede i flere dele.
Så jeg må en tur ind til byen imorgen for at købe en nyt.  :X :X
Ann Hillerslev.

Anne

Ej men for pokker hvor er de da kære!

Eliza

Ann det er bare fordi du ikke skal kunne tage sådan nogle gode billeder ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

Citat fra: Eliza Dato 20. April 2012, kl. 09:23
Ann det er bare fordi du ikke skal kunne tage sådan nogle gode billeder ;)
Tak tak..  :)
Ej jeg må derind igen idag, og købe et nyt objektiv.
Spasser måde at bruge sine penge på altså.  :X :X
Ann Hillerslev.

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Tanja11

Hvor er de bare søde, Nomnom :D
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

lussingen

De er simpelthen så skide smukke disse hvalpe <3 Og ja, dreng 6 <3 Suk suk og atter suk
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

mette11

Hvornår bliver det så offentliggjort at Mette skal have den dreng??  :P :P :P :P :P Vi ved jo alle godt hvad det ender med  :fnis: :fnis: :fnis: :fnis: :fnis: Hun er jo helt solgt  <3

lussingen

Citat fra: mette11 Dato 21. April 2012, kl. 21:18
Hvornår bliver det så offentliggjort at Mette skal have den dreng??  :P :P :P :P :P Vi ved jo alle godt hvad det ender med  :fnis: :fnis: :fnis: :fnis: :fnis: Hun er jo helt solgt  <3

Griner lidt i skægget.... Helt seriøst så er der ingen hvalpe til mig i år, som det ser ud lige nu *klapper mig selv på skulderen* :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Anne

Citat fra: lussingen Dato 21. April 2012, kl. 21:19
Citat fra: mette11 Dato 21. April 2012, kl. 21:18
Hvornår bliver det så offentliggjort at Mette skal have den dreng??  :P :P :P :P :P Vi ved jo alle godt hvad det ender med  :fnis: :fnis: :fnis: :fnis: :fnis: Hun er jo helt solgt  <3

Griner lidt i skægget.... Helt seriøst så er der ingen hvalpe til mig i år, som det ser ud lige nu *klapper mig selv på skulderen* :fnis:

Nå men hvis det er fordi du vil lade andre få en chance hos Ann, så er vi da også andre der venter hvalpe i år :P !

lussingen

Citat fra: Anne Dato 21. April 2012, kl. 21:31
Citat fra: lussingen Dato 21. April 2012, kl. 21:19
Citat fra: mette11 Dato 21. April 2012, kl. 21:18
Hvornår bliver det så offentliggjort at Mette skal have den dreng??  :P :P :P :P :P Vi ved jo alle godt hvad det ender med  :fnis: :fnis: :fnis: :fnis: :fnis: Hun er jo helt solgt  <3

Griner lidt i skægget.... Helt seriøst så er der ingen hvalpe til mig i år, som det ser ud lige nu *klapper mig selv på skulderen* :fnis:

Nå men hvis det er fordi du vil lade andre få en chance hos Ann, så er vi da også andre der venter hvalpe i år :P !

Hvor er du sød Anne :) Jeg har virkelig arbejdet med min nej-træning.... Vi får se om den holder :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Anne

Man kan ikek sige nej for evigt :D

the bird

årrrhhh, suk.. hvor kunne sådan en lille fin bebs se godt ud i min stue :fnis: (ikke flere totter, ikke flere totter, slemme, slemme Christina)

Malene

Ååårh, det sidste billede er bare alt for kært <3
Logic is the beginning of wisdom, not the end.