Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Navi's hvalpe en uge.

Startet af FerretParadise, 15. April 2012, kl. 13:42

Shamua


Vh. Marianne

FerretParadise

Tak for den hyggelig snak  :), ja ham 6. dreng er Mette ret vild med. Men igår talte hun om en hvalp et helt andet sted fra.  ;)

Senere idag skal jeg tage uge billeder af dem, men jeg har lige en helt masse ting jeg skal have ordnet først.
Lige pt. er der en ledig dreng, måske tre, det finder jeg ud af her i eftermiddag.
Ann Hillerslev.

lussingen

Citat fra: FerretParadise Dato 22. April 2012, kl. 08:48
Tak for den hyggelig snak  :), ja ham 6. dreng er Mette ret vild med. Men igår talte hun om en hvalp et helt andet sted fra.  ;)

Senere idag skal jeg tage uge billeder af dem, men jeg har lige en helt masse ting jeg skal have ordnet først.
Lige pt. er der en ledig dreng, måske tre, det finder jeg ud af her i eftermiddag.

Jeg vil sige, at efter vores snak i går, så kører hjernen på fulde gardiner. Og typisk mig, så fortalte jeg det jo til Stig, straks jeg kom hjem. Han smilede bare og sagde:"det kunne da også være rigtig hyggeligt". Det er jo ikke fordi han ligefrem hjælper mig med min nej-træning :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Stig er en mand lige efter mit hoved, han er bare så genial.  :)
Ann Hillerslev.

mette11

Mette - indse det dog!! I får min. en hvalp i år  :P :P :P :P :P Du vil jo godt  :P

lussingen

Citat fra: FerretParadise Dato 22. April 2012, kl. 10:10
Stig er en mand lige efter mit hoved, han er bare så genial.  :)

Griner. Det vidste jeg bare du ville skrive :lol: Men ja, han er sgu temmelig genial, jeg har ikke noget at brokke mig over <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

lussingen

Citat fra: mette11 Dato 22. April 2012, kl. 10:11
Mette - indse det dog!! I får min. en hvalp i år  :P :P :P :P :P Du vil jo godt  :P

Altså, jeg startede med at sige definitivt NEJ, men tingene ændrer sig jo hen ad vejen, og lige nu ligger jeg nok mere på et måske, hældende til et ja :-$ Man har jo som bekendt et standpunkt til man tager et nyt :-$ 8)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.