Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Navi's hvalpe to uger

Startet af FerretParadise, 22. April 2012, kl. 16:15

FerretParadise

Så er de små blevet to uger gamle, og de bliver mere og mere dejlige.  <3

Beklager billedekvaliteten, men jeg regner med at få et nye objektiv i løbet af ugen.  :lol:

Der er stadig en dreng ledig, hvis nogen skulle være interesseret.  ;)




1. pige: 53 gram.


2. pige: 63 gram.


1. dreng: 66 gram.


2. han: 60 gram.


3. dreng: 67 gram.


4. dreng: 72 gram.


5. dreng: 70 gram.


6. dreng: 70 gram.


7. dreng: 72 gram.
Ann Hillerslev.

lussingen

Hvor er de bare smukke <3 Jeg tør slet ikke tænke på, hvordan de vil se ud, når de får øjne :S Suk <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

the bird

årrhhh, jeg tror jeg skal hoppe meget hurtigt ud af denne tråd igen inden jeg får alt for gode ideer :fnis:

Emils far

Jeg bliver vist nødt til at besøge de ildere snart, de ser bare dejlige ud...

KariN

Hvor er de fine :D Ihh altså det er da ikke til at holde ud med alle de fine hvalpe i år :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Citat fra: KariN Dato 22. April 2012, kl. 19:29
Hvor er de fine :D Ihh altså det er da ikke til at holde ud med alle de fine hvalpe i år :)
Tusind tak.  :)
Du har jo din egen lille "hvalp", som også er super fiiiin.  <3
Ann Hillerslev.

Shamua

De er altså bare fine :love: selv så jeg mig glad i dreng 1 allerede i sidste uge, og nu blev jeg jo bare bekræftet.. Han er fiiiin <3

Vh. Marianne

Cille

Så fine de er <3
Kan godt li dem af de par stykker som ligger med åben mund, de ser ud til at grine lidt :)

FerretParadise

Citat fra: Shamua Dato 22. April 2012, kl. 22:20
De er altså bare fine :love: selv så jeg mig glad i dreng 1 allerede i sidste uge, og nu blev jeg jo bare bekræftet.. Han er fiiiin <3
Tak.  :)
Ham er jeg også selv ret vild med, og han har faktisk allerede fået et navn.  :) Som den eneste.  ;)
Ann Hillerslev.

Anne

#9
jeg snupper lige pige 1 :P

CMS

Dejlige små hvalpe! Det var hyggeligt at få lov at nusse med dem tidligere <3 Jeg er, som du ved, lidt vild med dreng 1 med de store lunger :P :P
Mange hilsner Christina

FerretParadise

Citat fra: Anne Dato 23. April 2012, kl. 13:38
jeg snupper lige pige 1 :P
Sjovt, for hun har også fået navn nu.
Ann Hillerslev.

Anne

Derfor kan jeg vel godt snuppe hende alligevel :P Du kan alligevel ikke vælge et pink floyd navn jeg ikke ville kunne lide, selv om jeg nu klart synes hun ligner en "goodbye blue sky"

Masa


Shamua

Citat fra: FerretParadise Dato 23. April 2012, kl. 08:06
Citat fra: Shamua Dato 22. April 2012, kl. 22:20
De er altså bare fine :love: selv så jeg mig glad i dreng 1 allerede i sidste uge, og nu blev jeg jo bare bekræftet.. Han er fiiiin <3
Tak.  :)
Ham er jeg også selv ret vild med, og han har faktisk allerede fået et navn.  :) Som den eneste.  ;)
Så tror jeg godt jeg ved hvor han skal bo  :D

Vh. Marianne