Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Navi's hvalpe to uger

Startet af FerretParadise, 22. April 2012, kl. 16:15

FerretParadise

Citat fra: Shamua Dato 23. April 2012, kl. 23:34
Citat fra: FerretParadise Dato 23. April 2012, kl. 08:06
Citat fra: Shamua Dato 22. April 2012, kl. 22:20
De er altså bare fine :love: selv så jeg mig glad i dreng 1 allerede i sidste uge, og nu blev jeg jo bare bekræftet.. Han er fiiiin <3
Tak.  :)
Ham er jeg også selv ret vild med, og han har faktisk allerede fået et navn.  :) Som den eneste.  ;)
Så tror jeg godt jeg ved hvor han skal bo  :D
Kom med et gæt.  ;)
Ann Hillerslev.

Shamua

Citat fra: FerretParadise Dato 24. April 2012, kl. 08:43
Citat fra: Shamua Dato 23. April 2012, kl. 23:34
Citat fra: FerretParadise Dato 23. April 2012, kl. 08:06
Citat fra: Shamua Dato 22. April 2012, kl. 22:20
De er altså bare fine :love: selv så jeg mig glad i dreng 1 allerede i sidste uge, og nu blev jeg jo bare bekræftet.. Han er fiiiin <3
Tak.  :)
Ham er jeg også selv ret vild med, og han har faktisk allerede fået et navn.  :) Som den eneste.  ;)
Så tror jeg godt jeg ved hvor han skal bo  :D
Kom med et gæt.  ;)
Hos en der hedder Ann?  :-$

Hvis det ikke er rigtigt, så vil jeg godt gætte igen  :P

Vh. Marianne

FerretParadise

 :ja: Du gættede rigtigt, eller måske du bare har læst tilmeldigen af ham på Sommer Ilderen.  :lol:
Men ja, det kan da godt være at jeg sælger ham.. Jeg synes bare han er dejlig.  <3
Ann Hillerslev.

Shamua

Citat fra: FerretParadise Dato 24. April 2012, kl. 11:55
:ja: Du gættede rigtigt, eller måske du bare har læst tilmeldigen af ham på Sommer Ilderen.  :lol:
Men ja, det kan da godt være at jeg sælger ham.. Jeg synes bare han er dejlig.  <3
Hehe, havde faktisk gættet det inden, fordi du havde sagt at hvis der var en der lignede Navi hen over næsen, så snuppede du den :P ... Og han ligner lidt :)
Tilmeldingen bekræftede bare min teori :D

Vh. Marianne

the bird

århh, de er bare så dejlige, jeg ved ikke hvor mange gange jeg efterhånden har været inde og kigge i denne tråd, er bare så skudt i dem.. men holder stædigt ved at jeg ikke skal have flere totter, eller det syntes manden i hvert fald ikke vi skal :lol:

FerretParadise

Citat fra: the bird Dato 24. April 2012, kl. 16:03
århh, de er bare så dejlige, jeg ved ikke hvor mange gange jeg efterhånden har været inde og kigge i denne tråd, er bare så skudt i dem.. men holder stædigt ved at jeg ikke skal have flere totter, eller det syntes manden i hvert fald ikke vi skal :lol:
Tak fordi du synes om mine hvalpe.  :)
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

det er altså også det er nogle dejlige hvalpe... Også selvom de er vildtfarvet..  :P

Glæder mig til at se, om nogle af dem kommer til at ligne deres far..  :)

FerretParadise

Tak Peter.  :)
Selvfølgelig er de vildtfarvet, den dag jeg laver andet, så drikker jeg mig fuld.  :lol:

Jeg tror der er et par drenge, som kommer til at ligne deres far en del, ihvertfald har de meget brede hoveder.  :)
Ann Hillerslev.

the bird

Citat fra: FerretParadise Dato 24. April 2012, kl. 17:05
Citat fra: the bird Dato 24. April 2012, kl. 16:03
århh, de er bare så dejlige, jeg ved ikke hvor mange gange jeg efterhånden har været inde og kigge i denne tråd, er bare så skudt i dem.. men holder stædigt ved at jeg ikke skal have flere totter, eller det syntes manden i hvert fald ikke vi skal :lol:
Tak fordi du synes om mine hvalpe.  :)

man kan da ikke andet, specielt med de forældre <3 jeg glæder mig rigtigt meget til at følge dem.. plus det er fedt at kunne få lov til følge sådan nogle små bebsers opvækst :) specielt når man aldrig selv har prøvet at have en hvalp..

Miliah


englefugl


FerretParadise

Jeg har taget lidt flere billeder af de små idag, som jeg har lyst til at dele med jer søde mennesker herinde.


Fallen Angel of FerretParadise


Flaming High Hopes of FerretParadise


Doctor Lucifer of FerretParadise


2. dreng


3. dreng


4. dreng


5. dreng


6. dreng


7. dreng


Fallen Angel & Doctor Lucifer
Ann Hillerslev.

Emils far

For nogen dejlige Floyd'ere  :love:
Glæder mig til at besøge dem når de åbner sine glugger, så man rigtig kan nyde dem.

lussingen

Hvor er de skønne <3 Det er bare sådan nogle fede navne de har fået!! Jeg synes altså stadig at dreng nr 6 er super skøn <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Citat fra: lussingen Dato 25. April 2012, kl. 19:04
Hvor er de skønne <3 Det er bare sådan nogle fede navne de har fået!! Jeg synes altså stadig at dreng nr 6 er super skøn <3
Jamen måske en bror til din snebold ville være en god ide.  :fnis: :P
Ann Hillerslev.