Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Navi's hvalpe tre uger.

Startet af FerretParadise, 29. April 2012, kl. 22:46

englefugl

rigtig fedt billede! En rigtig rovdyrdyrs-flok der går løs på byttet! Og det er små babyer der endnu ikke har fået øjne  :fnis: hihi. Hvor er de skønne!  <3

FerretParadise

Tusind tak.  :)

Det at de fik kød igår, var overhovedet ikke med vilje. Men Navi gav dem noget af det kød, som jeg havde sat til hende, og ja, så kunne jeg lige så godt tage lidt billeder af det.  :fnis:
Ann Hillerslev.

KariN

Citat fra: FerretParadise Dato  2. Maj 2012, kl. 07:13
Tusind tak.  :)

Det at de fik kød igår, var overhovedet ikke med vilje. Men Navi gav dem noget af det kød, som jeg havde sat til hende, og ja, så kunne jeg lige så godt tage lidt billeder af det.  :fnis:

Kunne de så finde ud af at spise det? eller slikkede de bare på det?
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Citat fra: KariN Dato  2. Maj 2012, kl. 08:59
Citat fra: FerretParadise Dato  2. Maj 2012, kl. 07:13
Tusind tak.  :)

Det at de fik kød igår, var overhovedet ikke med vilje. Men Navi gav dem noget af det kød, som jeg havde sat til hende, og ja, så kunne jeg lige så godt tage lidt billeder af det.  :fnis:

Kunne de så finde ud af at spise det? eller slikkede de bare på det?
De kunne bestemt godt finde ud af det. De er jo ved at få tænder, så de kunne godt bide i kødet, og ruske det.
Ann Hillerslev.

the bird

åårrhh, hvor er de altså bare søde de kære små <3

FerretParadise

I dag gav jeg så Navi en daggammel kylling, men det var ikke meget af den hun selv åd.



















Ann Hillerslev.

englefugl

De er jo nogle rigtige "killere" De små babyer!  :D

FerretParadise

Jeg har et par billeder der blev taget i fredags, og så hører de jo til i denne tråd.


Fallen Angel hilser på sin første mus.


Doctor Lucifer smager på sagerne.


Og så bliver der hygget med mor Navi.  :)
Ann Hillerslev.

lussingen

Det var så sjovt at se de små smage mus for første gang. Jeg synes det er nogle yderst fremmelige hvalpe, der er langt fremme i skoene <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Zopad

Hehe totalt søde små dræberdyr  :love:
Apollo & Draco <3

Anne