Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Tur til dyrelægen.. (:

Startet af CarinaNielsen, 28. December 2009, kl. 09:52

CarinaNielsen

jeg var i dag akut tur til dyrelægen (herning dyrehospital) fordi rattatulie opførede sig mærkeligt.
han har så noget uro i maven fordi han har spist noget han ikke kan tåle (mistænker min far for og have givet ham noget da vi var i esbjerg).

Men så mærkede hun på hans mave og kunne mærke han havde meget ondt.. og så sagde hun min basse er tyk.  :lol: han vejer 1.9 kg. .. og tager stadig på .. så er overbevist om at jeg har en hval..
men så fik jeg noget zoolac til ham som han skal have i 5 dage 3 gange om dagen. ( ligesom amamezing og anne sagde) .. i er nu kloge.. :dans:

Så fik jeg tjekket hans rådden negl og det kunne hun ikke gøre noget ved.. så jeg smøre den i noget patsalve det hjalp på molly, men er der nogen af jer andre der har en god idé i hvordan man ellers kan gøøre noget ved det.

Og så troede jeg han havde øremider, men han havde bare beskidte øre og jeg skulle ringe senere i dag fordi hun skulle lige være helt 100% sikker på det ikke var øremider og der ikke var æg. (:

Elsker sq min lille bandit. og han er snart klar til DIU :)
Basserne fra Herning. :)

Sølvsten


CarinaNielsen

Basserne fra Herning. :)

cibatuchsi

god bedring til ham.
håber snart han får det bedre

Amazing Ferret

Håber han bliver frisk igen hurtig  :)

SilverDragon

ønskes god bedring her fra os..
Og håber snart at han blive frisk igen

Shamua

hehe en lille hval.. jeg ville gerne have en lill ehval, men mine vokser sig kun store nok til at kunne blive kaldt for sæler! Men det går nok :P

God bedring med den "lille" fyr :P

Vh. Marianne

Malene

Det var da godt at der ikke var sket mere :D God bedring med ham!

Hvis du tror din far kan finde på at give ham noget han ikke kan tåle, ville jeg nok lige fortælle ham at ildere ikke skal have menneskemad ;) og hvis din ilder er tyk, så er mere motion måske en god idé. Ildere har ligesom mennesker, jo ikke godt af at være fede.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

CarinaNielsen

hej alle sammen.

så er der gået en dag.. og han har det super.. han prutter rigtig rigtig meget. så der er gang i maven igen... :D
Basserne fra Herning. :)

Sølvsten

Det er vel nok dejligt at høre