Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

dårlig mave

Startet af Thomas klausen, 1. Marts 2010, kl. 00:12

Thomas klausen

nå siden jeg fik hinde hjem har stakkels caramel haft dårlig mave og får zoolac 2 gange dagligt hun har ikke tynd mave længere men det ser ud som om hun ikke fordøjer det ordenligt hun er ike dehydreret eller noget og virker glad og osv nogen der har nogle bud på hvorfor hun ikke gør det?

Namilla

Hvad for noget foder bruger du?

KittAnderson

Hills bruger han.
Jeg skrev til dig at det kunn ehave noget med foderskift at gøre ?

Hun er vant til at få et billigt foder, så ved ikke om det kan være noget med at fordøjelsesprocebten er højere i hills end i det andet, og at hun måske spiser ligeså meget som før ? Det er et bud.

Den dårlige mave skyldes nok nyt hjem og nyt foder.
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Soelberg`s SUN ferret


fedt % er garanteret også noget højere i hills end det billige foder. Det kan vel også få maven til at opføre sig mærkeligt ??

Thomas klausen

jeg bruger hills kitten som er købt af tzari så det skulle være ok. håber blot hindes mave bliver bedre inden alt for længe ellers må jeg til dyrelægen og få tjækket hinde

tzari

kan du tage billeder af afføringen så vi kan se hvordan det ser ud. Træls det ikke lige retter sig det sidste op  :X
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Thomas klausen

nej ikke før jeg har hentet mit camara det har jeg glemt hos mickey. ja meget  :@

Anne

Hills kitten chicken er rigitgt godt, men nogle dyr reagerer voldsomt på foderskifte og som allerede nævnt i tråden er fedtprocenten meget høj i det foder du bruger nu, og maven skal nok lige tilpasse sig

Thomas klausen

det håber jeg også bare det der for. hun bliver vejet lidt senere så nu må jeg se hun skal lige sove ordenligt før jeg kan få en god nok vægt på hende

Thomas klausen

juhu hun har taget på hun vejer 756 gram og maven ser bedre ud så det går som det skal ;)