Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Vil ikke spise det.

Startet af Lea, 14. Marts 2010, kl. 20:04

Lea

Balou vil ikke spise det diet vådfoder jeg har fået med fra dyrlægen i mandags af.
Fik så afvide at jeg skulle blende det op med lidt vand også "Tvangsfoder" ham det har jeg så gjort.
Men er ikke særlig nemt, for han kæmper godt nok for han vil ikke have det. (har dog givet ham alligevel.)

Dog ringer jeg til dyrlægen imorgen for bliver nødtil at hører hvordan og hvor ledes.
For kan ikke finde ud af om han er blevet bedre eller hvordan. derfor ringer jeg også til dyrlægen.

Dog er det lille sår/rift som han havde på hans penis (eller hvad i vil kalde det) væk efter han har fået medicin . og han kaster ikke op. men synes stadig han virker til at have ondt. kan ikke helt finde ud af det om det er mig som bare er lidt for ja ved sku ikke.
Og hans tandkød som var grimt hos dyrlægen er blevet pænt igen.

Så ved ikke om det bare er mig som er lidt sart og for meget over ham omkring sygdom. er bare så bange for at miste ham det er virkelig mit værste mareridt. for kan ikke undvære ham..

Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Line


KariN

Giver du ham mad med en engangs sprøjte eller hvordan?

Når jeg har skullet give mine dyr den slags, har jeg nemlig brugt en engangs sprøjte, på den måde kan man holde lidt øje med hvor ,eget de får og man kan kontrollere det lidt ved at de får de sprøjtet i munden i stedet for at de skal slikke det af f.eks. en ske :)

Men det lyder som en god idé at ringe til dyrlægen i morgen
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Lea

gider i en engangs sprøjte..

Ringede til dyrlægen de ville se tiden an. da han spiser og drikker som han skal men jeg synes at han dehydrerer så prøver at få fat i en anden dyrlæge ..
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Amazing Ferret

Hvis han drikker som han skal, så burde han ikke gerne dehydrere

Lea

Så har jeg snakket med Alison var lige den eneste dyrlæge som jeg kom i tanke om som viste en del om ildere.

Han dehydrere ikke siger hun efter det jeg fortalte hende..

Det er bare mig som er så bange for der er noget med ham osv.. så jeg synes det lød som om han dehydreret pga hans vejrtrækning er hurtigere end den plejer.

Er mere rolig nu efter jeg har snakket med alison . for dyrlægen hernede sagde at jeg skulle se tiden an .
Alison sagde at hvis det var hende så ville hun tjekke ham og hører på lungerne og tage blodprøver for nyrerne osv. så det skal han have gjort
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3