Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Lille montana. !

Startet af CarinaNielsen, 29. Marts 2010, kl. 13:20

CarinaNielsen

Hej alle sammen.

Som jeg havde skrevet for et par dage siden om at montana var syg så var det hele ændret i morges. men men jeg starter lige fra starten af.

Onsdag aften:
Der begyndte montana og snyse meget og hoste hun blev meget kold og der rendte hele tiden snot fra hendes næse. JEg tog hende til mig og varmede hende fra onsdag til i går under min dyne og hun elsker det. (hun har selvfølgelig været nede og lege med mig på gulvet). Men hun ville hellere ligge og putte. jeg har i mellemtiden givet hende lunken kamilie the med honning i og det har hjulpet. hun Nøs ikke hele aften i går og hostet. og Jeg tænkte det nu var det endelig ovre. og så kom hun ind til de andre og hun puttede sig til dem, .

Så i morges:
Der lå hun helt slap nede i bunden af buret og var helt afkræftet. Jeg akut til dyrelægen og vi fik hende scannet og taget blodprøver. Hun havde en knude på venstre nyre. som har gjort hende meget slap og gjort sådan hun har tabt sig. Men men , rolig nu det er ikke sådan en Kræftknude. Min dyrelæge har opereret hende og fået den ud. hun har kigget i knuden og det er en harmløs knude som selv os mennesker kan få. Montana kunne ikke dø af det og det er ikke noget der kan være arveligt. ( så rolig jer der har nogle af hendes søskende). Det har noget og gøre med montana, hun har været stresset de sidste 3 år af hendes liv hun har haft for mange hjem og nu er hun endelig i det hjem hvor hun skal være til hun dør. Hun har ikke kunne falde til nogle steder fordi hun hele tiden har skulle flytte. Men jeg har fået montana hjem hun ligger nu og sover (forståligt nok). og hun har fået en lampeskærm på da hun ikke må slikke i hendes sår.

Men alt bliver godt nu og jeg skal bare holde øje med hende de næste par dage. HUSK DET ER IKKE NOGET ARVELIGT..
Basserne fra Herning. :)

Anne

Det var godt du fik hende til dyrlægen! Og godt at knuden kom ud.

Amazing Ferret

Godt at høre at Montana er kommet hjem og har det godt  :) Og jeg er også glad for at det ikke var noget meget alvorligt

CarinaNielsen

ja det er jeg også glad for. hun har lige selv kommet ud og hoppet op i sofa'en og ligge ved mig. :) <3 :-$jeg elsker min lille pige..
Basserne fra Herning. :)

Bawa

Åh hvor er jeg lettet over at høre at hun er okay nu.
Godt at du fik hende til dyrlægen med det samme. <3

CarinaNielsen

ja det var virkelig heldigt. godt jeg har ferie..
Basserne fra Herning. :)

Bawa

Ja, og godt at Montana har dig :)

Amazing Ferret

Ja Montana har endelig fået det hjem hun skulle have haft lige fra begyndelsen af  :) Jeg er virkelig glad for hun er kommet til dig

CarinaNielsen

det er jeg også virkelig. og jeg ved de skal være her til de dør, Et hjem mere vil gøre montana sindsyg.
Basserne fra Herning. :)

FerretParadise

Hvor er dette bare den dejlig tråd, den gør mig rigtig glad. :)
Ja Montana har virkelig det helt rigtige hjem nu, et hjem hvor hun er højt elsket.
Super dejligt, at det ikke være noget mere alvorligt galt med hende.
Ann Hillerslev.

lille_jill

Dejligt at hun er rask igen :)

CarinaNielsen

Citat fra: FerretParadise Dato 29. Marts 2010, kl. 13:55
Hvor er dette bare den dejlig tråd, den gør mig rigtig glad. :)
Ja Montana har virkelig det helt rigtige hjem nu, et hjem hvor hun er højt elsket.
Super dejligt, at det ikke være noget mere alvorligt galt med hende.

Tak søde. ja det har hun. hun har ikke haft det nemt i de 3 år hun har levet i , men de næste (forhåbeligt) mange år skal hun være hos mig. hun er min lille pige og det ved hun. Selvom hun har mange smerter lige nu så går ud af buret og op i sofaen og har selv lagt sig i mine arme.
Basserne fra Herning. :)

Malene

Årh godt at høre det bare var noget harmløst. God bedring med hende :)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

KariN

God bedring til den lille pige :) hvor dejligt at hun nu får det bedre og at det ikke var mere alvorligt :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Soelberg`s SUN ferret


sikke da en stor omgang for lille Montana  <3

Godt det ikke var noget alvorligt