Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

underlivsbetændelse?

Startet af Naja0331, 22. Juni 2010, kl. 11:30

Naja0331

Freja som er 3 1/2 uge henne ca. har noget gult snask forneden. Ikke meget med der er noget.
Syndes ikke det lugter eller noget. Men alligevel for en sikkerheds skyld, vil jeg lige få det tjekket.
Men tænker er der nogle måder man kan mærke det på livmodren eller noget?

Jeg ringede til solrød dyreklinik, selvom de ikke har styr på ildere tænkte jeg de måske kunne tage en prøve. Men da jeg så ringede lød det bare som om de ville have hende ind og se hvad de kunne gøre. nej tak. Grunden til jeg ringer til solrød, er for at stresse hende mindst muligt. Men det ser ud som om jeg bliver nød til at tage turen til ballerup.  >:|

KariN

Jeg ville aldrig bruge solrød dyreklinik til andet end Vaccinationer.. De har ikke styr på ildere overhovedet (jeg er selv opvokset i solrød og mine forældre bruger dyreklinikken til deres hund)

Jeg kan ikke svare dig på hvad det kan være med din pige, da jeg ikke selv har oplevet det, men ellers ring til Allison eller Lone og hør dem ad :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Naja0331

Nej. Vil heller ikke selv bruge dem til mine ildere. Men tænkte at underlivbetændelse måtte jo være det samme hos alle dyr. Så jeg "slap" for at gøre hende stresset. Men det må hun så lige overkomme.  ;)

Skal også ha ringet til alison nu her. Og se hvad hun siger til det.

Lena og Peter

Det er nok det samme hos de fleste dyr, men det er jo vigtigt at hun får det rigtige pensilin når hun er drægtig.. ;)

Barky

Som til drægtige tæver ofte er Synolyx (eller noget i den stil *G*)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Naja0331

 Idag tog vi en tur til Alison. Der var ikke noget at mærke på livmoderen, Kun noget der kunne tyde op hvalpe  :dans: Men for en sikkerheds skyld tog hun en prøve, som vi for svar på i morgen.
Håber sefl. ikke hun fejler noget. Men nu må vi se hvad prøven siger  ;)