Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Fjernelse af nyre

Startet af FerretParadise, 24. Juni 2010, kl. 15:58

KariN

Det er simpelthen så fantastisk :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Charlotte

Lone er den BEDSTE dyrlæge.  :dans: Tillykke med at operationen gik godt og at han er i klar bedring.  :)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

FerretParadise

Zefyr havde jo fået en bule på maven, lige under hans operationssår.
Så idag var jeg til dyrlægen med ham igen, for sådan skulle det jo ikke være, og jeg kunne mærke noget i den bule. Den var meget blød, som om der var luft i, og så var der noget der var mere fast i det.
Det viste sig så, at suturen indvendigt var gået op, og det mere faste jeg kunne mærke, var fedt der stak ud af det lille hul. En ilders tarme er jo ligesom omringet af lidt fedt, og det var der der stak ud.
Denne gang anvendte dyrlægen en tynd metaltråd til den indvendige sutur, så dette ikke sker igen.

Puha, det kunne være gået rigtig galt, hvis det pludselig ikke kun var fedt, men også lidt tarm der stak ud. Så havde det været meget akut.

Så nu skal Zefyr igen kommer sig, heldigvis har han allerede drukket, og gået lidt rundt, og lavet prut og tis.
Ann Hillerslev.

lussingen

Gudskelov du opdagede den bule Ann!!
Jeg håber Zefyr hurtigt kommer sig og bliver sit gamle frække/søde jeg igen ;)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

cibatuchsi

sikke da han kan forskrække gang på gang. håber alt er fint nu...

KariN

Øv altså, men ja godt at det blev opdaget og at det "bare" var det, håber han snart er helt frisk igen <3
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Zefyr er rimelig frisk allerede. :)
Jeg har lige stået og lavet frokost til mig selv, med ham om benene, for at tigge godbider eller olie.
Jeg har lagt mærke til, at han er meget mere vågen, end før operationen i sidste uge, og det er jo super positivt.
Han er blevet, om muligt, endnu mere madmorglad, jeg tror han søger mig, pga Luna ikke er her mere. Det gør selvfølgelig ikke noget, og kan han få trøst på den måde, så er det kun godt.
Ann Hillerslev.

KariN

Ihh hvor dejligt at høre at han allerede er så frisk :D :D :D :D

Og ja det er rigtig godt at han har sin elskede madmor hos sig hele tiden :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3