Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Drægtig + blod?

Startet af Naja0331, 26. Juni 2010, kl. 11:08

Naja0331

Freja skal føde her den 11. Der er hvalpe i hende, siger alison. :dans:

Hun har lige været hos alson pga. gult udfløj. Men det var ikke noget betændelse.

Her i dag, da de skulle have vand, kikker jeg på hende, som altid. Der er så noget blod forneden. ikke specielt meget, men noget. * Er det nomalt?

OG hvad betyder det?

Starshineferrets

några dagar innan förlossning kan det komma lite blod ur vulvan, och det anses vara normalt.. men kommer det så pass långt före, i kombination med att hon haft gult udflott så skulle jag änåd ta och kolla upp henne.. det kan röra sig om t.ex vaginit (inte så allvarligt om det inte går obehandlat.. behandlar man inte finns en liiten risk at det går upp i livmodern och ger livmodersinflammation) eller livmodersinflammation. Livmodersinflammation är att räkna som väldigt allvarligt..finns både stängd och öppen livmodersinflammation, där stängd ger väldigt små eller inga symptom alls och därför är lätt att missa föräns det är försent.
Så jag rekomenderar en tur till veterinären, ett ultraljud för att se hur livmodern är okej, samt kanske en bakterieodling på sekretet i vulvan. Better safe than sorry liksom

Naja0331

Er ikke lige den bedste til svensk :s Forstod kun det ikke er normalt. :S
Ved ikke om der er nogle der kan oversæte det for mig?  :)

Det sjovt for i Torsdags, fik hun taget en prøve af slimet, og der var ingen bakterier eller noget som helst. Og alison mærkede på livmoderen og den var fin.
Læste et sted at gammelt farvet blod, Kunne være udrensning.


Barky

Sara skriver at det ikke er unormalt nogen dage før fødslen - men at når det er hele 3 uger før, så ville hun tage ilderen til dyrlægen igen, og få en ultralyd på limoderen for at se om den er okay, samt eventuelt en bakteriepodning på sekretet i skeden... (så om sige..)

Og jeg er enig med hende.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Naja0331

Ha også tænkt mig at ringe til alison og bestille en tid til en skanning. MEn det underlige er at i torsdags fik hun taget en podning for at se om der var nogle bakterier. var der ikke. og 2 dage senere kommer der så lidt blod :?
Men var kun i få min. Men må se hvad Alison siger på mandag  :)

Barky

Underligt.. Ring og snak med Allison før du bestiller tid til ting, som hun muligvis ikke mener er nødvendige..
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Naja0331

syndes jeg også. Håber bare hun er en særling. Men her mandag tidlig morgen, ringer jeg til Alison og høre ad. hvad hun syndes.  ;)

Naja0331

Ringede til alison. Hun sagde hun havde set det hvor det var fint, eller fordi de armporterede. hun ville lige undersøge det, og vende tilbage. Men ind til vidre skal jeg bare holde øje med hende. :)