Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Kulde

Startet af dejligste, 26. Oktober 2010, kl. 11:42

dejligste

Jeg ved ikke hvor jeg skal poste dette..

Da Jack jo er rigtig glad for at komme ud i haven, tænkte jeg på hvor længe han må være ude, nu hvor det er blevet rigtig koldt??
Jeg plejer at være ude med ham i omkring 1 time hver dag, men tænkte om det måske er for meget når det er blevet så koldt.  :S

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

mette11

Det kommer helt an på hvad han er vant til...hvis han er vant til at gå en tur på en time om dagen, så ville jeg fortsætte med det...de sætter deres vinterpels efter hvor koldt de er vant til at have det. Hvis han fryser, så vil han nok op til dig, eller hjem igen. Jeg synes ikke det er for koldt for ildere nu, da de jo er "beregnet" til det, selvfølgelig skal de også være vant til det jo. Det nytter ikke noget at tage en ilder fra en stue med 25grader og så sige "nu skal vi gå lange ture" i 5 grader og strid vind i flere timer. De skal være vant til det jo...

Mine ildere er udenfor 6-10 timer om dagen og de klarer det fint...de har også været vant til at være så meget ude hver dag. Og når de er inde bor de i et rigtig koldt værelse. Når de er sammen med os i stuen, ja så er her ikke så koldt som på værelset og udenfor, for vi skal jo også kunne holde ud at bo her...
I vinters da det var seriøst koldt var mine ikke ude ret længe ad gangen...Mallow var dog ude ½-1 time om dagen og hun havde ingen problemer med det. Alle mine var også vant til at komme lidt ud hver dag og havde pelsen til det.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Nej jeg vil mene det er helt fint. Er ret siker på du han selv vil sige til hvis han fryser, så plejer de som regel og stå/kravle op ad ens ben så de kan blive taget op...
Jeg går selv dagligt med mine tre drenge og de nyder de også, men kan sagtesn mærke når de sys det er nok..

Anne

jeg er enig med de andre. Ildere er gode til at sige til når de vil op, og tager man dem så op når de ønsker det så er der ingen problemer.