Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

fedthale

Startet af Minority ferrets, 7. Marts 2011, kl. 15:29

Minority ferrets

Ja så er William gået i gang med at få sig en fedthale :( Der er ingen af mine der har haft det før, men er det bare mig, eller er det ikke lige lidt tidligt?

den ser sådan her ud:


Og så bare lige for at vise det så har Marlon fået horn  :fnis: Han har fået 2 streger i panden som ligner horn - så nu ligner han Gwin fra Inkheart  :lol:


Ved godt billedet ikke er så godt, men man kan da fornemme dem :P
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Barky

Fedthaler er nu ganske normalt i forhold til pelsskifte... Men kan forekomme hele året... Nogen har det hele foråret og sommeren igennem.. Men kønt er det aldrig. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ej nu når jeg kigger på ham igen sys jeg hans maske ligner en sommerfugl og"hornene" ligner følehornene... Hvr er han flot...

Minority ferrets

#3
Barky: okay tak :) det er bare det når jeg ikke har haft nogen med det før :P Så ved man ikke så meget om det :P

Anna: hehe ja han er bare yndig med de streger :P
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Katrine

#4
Alle mine plejer og få det ved pelsskifter, så du skal ikke bliver overasket hvis Maiya/Bellatrix lige pludselig løber rundt med en ;)
Ildere: Loppen & Bamse

Minority ferrets

Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

AlisVolatPropiis

Åh Gwin! <3

Og det er normalt.. :) og som Julia siger...aldrig kønt...og sjovt i kalder det horn...det er hyppigt brugt om det stadig af maske eh...skift *G*

lille_thor

fenris har også fået begyndende fedthale. Hehe nu er de bare endnu mere brødrende GRIM hehe...
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

FerretParadise

Min Juana laver altid de der "horn" hvert forår. Faktisk har hun nogle rigtig "flotte" nogen lige nu, og vi ska på udstilling på lørdag.  :P Kunne hun ikke ha ventet bare en uge eller noget....
Ann Hillerslev.

Eliza

Citat fra: FerretParadise Dato  8. Marts 2011, kl. 11:40
Min Juana laver altid de der "horn" hvert forår. Faktisk har hun nogle rigtig "flotte" nogen lige nu, og vi ska på udstilling på lørdag.  :P Kunne hun ikke ha ventet bare en uge eller noget....

Så mor så datter eller hva man nu siger.. Envy render i hvert fald også rundt med et par flotte horn  ;) :fnis:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.