Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Suprelorin implantat fjernet

Startet af FerretParadise, 7. December 2011, kl. 13:41

FerretParadise

Jeg vil lige lave en lille opdatering igen.

Navi blev parret en uge efter VIF, og der er nu to uger til termin.
Indtil nu har hendes drægtighed virket helt normal, og jeg må indrømme, at jeg er meget spændt på hvad det ender med.
Hun har ikke taget vildt meget på, men det er jo ikke unormalt. Jeg håber lidt på, at hun ikke får et stort kuld som sin mor fik sidste år, men bare nøjes med 5-6 stykker.

Jeg skal nok holde jer opdateret, jeg ved jo, at der er flere der er lidt nysgerrige på det her med at fjerne et implantat.  ;)
Ann Hillerslev.

lussingen

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Anne

lol det ville ellers være vildt hvis hun fik 56! Det håber jeg nu ikke for dig :P

FerretParadise

Citat fra: Anne Dato 27. Marts 2012, kl. 10:26
lol det ville ellers være vildt hvis hun fik 56! Det håber jeg nu ikke for dig :P
:lol: Jeg synes det ville være mere synd for hende.  :lol:
Eller tja...  sikke en masse lort jeg skulle tørre op så.

Nej jeg krydser fingre for, at hun får et lille hyggeligt kuld. Nu har hun jo heller ikke taget så meget på indtil nu, så der kan da umuligt være 10 i hende.  :)
Ann Hillerslev.

Anne

man ved aldrig. Der var lige i sidste uge en pige i aalborg der fødte en baby uden overhovedet at have opdaget hun var gravid... det kan snyde.

FerretParadise

Citat fra: Anne Dato 27. Marts 2012, kl. 10:52
man ved aldrig. Der var lige i sidste uge en pige i aalborg der fødte en baby uden overhovedet at have opdaget hun var gravid... det kan snyde.
Nej man ved aldrig, men jeg håber stadig.
Ann Hillerslev.

Anne

det forstår jeg godt :) JEg har også sagt til Meep at der skal være hvalpe i hende, og jeg vil have 3-4. (ikke 34 ;) )

FerretParadise

Citat fra: Anne Dato 27. Marts 2012, kl. 12:26
det forstår jeg godt :) JEg har også sagt til Meep at der skal være hvalpe i hende, og jeg vil have 3-4. (ikke 34 ;) )
Jeg håber vores tæver lytter til os.  :)
Ann Hillerslev.

lussingen

5-6 stykker  :fnis: :fnis: Griner stadig.... Jeg drømte faktisk i nat, at hun fik 9 :fnis: :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Jeg vil lige opdatere lidt i denne tråd.

Igår aftes så jeg tegn på liv i Navi's mave.  :dans:
Og igen her til morgen, så jeg det samme.

Hun har ikke taget så meget på, og har tabt sig her de sidste par dage. Så jeg regner ikke med et stort kuld, hendes mave er heller ikke ret stor. Men jeg har jo også håbet på et mindre kuld, så det passer mig helt fint.  :)
Ann Hillerslev.

FerretParadise

Så har Navi haft termin, og hun fødte 9 hvalpe.  <3

Jeg ved, at mange har fuldt med på sidelinjen, for at se om dette kunne lade sig gøre.

Og det kunne lade sig gøre, at fjerne et implantat, og få hvalpe på tæven ved første parring.  :)
Ann Hillerslev.

englefugl

Citat fra: lussingen Dato 27. Marts 2012, kl. 16:11
5-6 stykker  :fnis: :fnis: Griner stadig.... Jeg drømte faktisk i nat, at hun fik 9 :fnis: :fnis:

Det var da ret sjovt at du drømte at hun fik 9 og så skete det :D mystifystisk ;)

lussingen

Citat fra: englefugl Dato  8. April 2012, kl. 18:24
Citat fra: lussingen Dato 27. Marts 2012, kl. 16:11
5-6 stykker  :fnis: :fnis: Griner stadig.... Jeg drømte faktisk i nat, at hun fik 9 :fnis: :fnis:

Det var da ret sjovt at du drømte at hun fik 9 og så skete det :D mystifystisk ;)

Ja, jeg blev også selv temmelig overrasket, da jeg fik beskeden om de 9 hvalpe :lol:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Dark Crystal Ferret

Rigtig rigtig fedt du gad oplyse om det alt sammen Ann. Det er virkelig fedt du gad gøre det, så man kunne følge lidt med. Det er jo en af de ting som man har snakket om i forhold at give sine tæver en implantat men gerne vil bruge dem sener. Så tusind tak for det. Og ja STORT tillykke endnu engang med dine hvalpe, glæder mig smedder meget til at se billeder af dem og følge dem :love: