Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Dirch er syg.

Startet af Stephanie, 23. December 2011, kl. 17:25

mette11

Dirch SKAL blive rask  :( Han er simpelthen sådan en dejlig dreng...

Stephanie

Puha, jeg synes godt nok at denne her jul stinker big time!! Har godt nok ikke lyst til at fejre noget som helst idag. Vil bare have min ilder rask i stedet.

Har stadig ikke hørt fra Alison omkring hvordan det er gået med at få lagt den sonde og er drønnervøs.

Synes ellers jeg har taget det okay op til nu, men lige nu så synes jeg godt nok det hele er noget lort, og med de sidste nyheder om at en anden ilder er død idag (vil lade det være op til ejeren selv at fortælle hvilken ilder) så er julen i år noget møg

KariN

Sikke noget snot altså :( Han skal bare se at blive frisk igen så han kan komme hjem og hygge med dig og Bastian..

Du må ringe hvis der er noget putte.. Jeg er ikke ret langt væk <3
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

mette11

Nu vil jeg godt snart læse noget positivt...

Stephanie

Citat fra: mette11 Dato 25. December 2011, kl. 09:50
Nu vil jeg godt snart læse noget positivt...

det kan jeg godt forstå at du gerne vil, og jeg ville også så gerne kunne skrive noget positivt.

Men det kan jeg desværre ikke. Det gik godt med sonden, og maven var helt fin. Og han kvikkede også op igår...Men her i dag er han blevet mindre aktiv, og hans hud begyndte at blive gul.

Så jeg har lige her for et par minutter siden talt med Alison, og vi er blevet enige om at en aflivning er hvad der er bedst for ham, da hans lever er blevet værre, så han er ved at blive aflivet nu. Det er underligt ikke at være ved hans side, for jeg har altid været hos mine ildere når de skulle aflives, men kan ikke se nogen ide i at han skal vente på at få fred fordi jeg skal derhen først. Det vil være så egoistisk fra min side.


Men for fanden det er hårdt, og lige nu kan jeg slet ikke se noget godt i at have ildere, for det gør ondt at have ildere. Det er min 3. basse jeg mister på under 6 måneder. (Så Erika, hvis du læser det her, så ved jeg slet ikke hvordan du har kunne klare det, du må være fantastisk stærk)

Dirchs bror mistede livet i sidste uge (eftervirkninger fra hans tidligere ECE infektion), Dirchs far sov ind i går og nu er Dirch også død. Så det ikke just godt lige nu.

For at komme eventuelle spekulationer i møde på forhånd. Så har Dirch ikke haft ECE, hverken nu eller tidligere. Det er ikke kræft. Det er en infektion i leveren der har gjort det her. Hvorfra smitten kommer vides ikke, det kan være udefra kommende, og det kan være fra hans egen krop. Jeg har talt med Alison om mulighed for at sende prøver ind for at finde ud af nøjagtige hvilken bakterier det er og måske på den måde kunne finde ud af om det er udefrakommende eller fra hans egen krop, men pga højtiden så vil vævsprøverne være for gamle når de kommer frem til laboratoriet, så det er desværre ikke en mulighed.

Puha, så er Bastian lige pludselig blevet alene, og jeg er lidt spændt på hvad han siger til det, han har jo altid været sammen med andre ildere. Men i det mindste så er han ikke den der har opsøgt de andre når de sover, og han har lige så gerne ville sove alene som med andre. Og leg med Dirch har han ikke gidet det sidste ½ år, selvom Dirch ihærdigt har prøvet at hoppe oven på ham for at få ham til at lege, Bastian vil kun lege med mig. Men lige nu må vi bare tage 1 dag af gangen.

Barky

For helvede Stephanie...  :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Jeg ved slet slet ikke hvad jeg skal sige.... Dine ord efterlader mig helt tom indeni...
Bla bla bla.... Hilsen Julia

mette11

Åh nej...det er jeg virkelig, virkelig ked af at læse... :( Sikke noget lort. Havde sådan håbet at han ville klare den og blive frisk igen. Men jeg er helt sikker på at Alison nok skal sige pænt farvel til ham og nusse ham i søvn...

Shamua

#22
Åh nej :( Har fulgt lidt med fra sidelinjen, havde håbet på et anden udfald :( .. Kender hverken dig eller Dirch, men jeg ved det er hårdt at miste! .. Kondolerer med dit tab :'(

Vh. Marianne

Amazing Ferret

Jeg føler virkelig med dig Stephanie :(
Jeg ved ikke om jeg er stærk fordi jeg har klaret at 6 af mine er gået over regnbuen (jeg gik helt ned da jeg mistede Peanut og kom da på antidepressive) og hvis jeg ikke var på de piller, ja så ved jeg heller ikke hvordan jeg har skulle komme igennem det. Jeg tror bestemt det har hjulpet lidt at være på de piller

katja74

Åhhh det gør mig ondt at høre :(
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Dark Crystal Ferret

Åh det er jeg altså virkelig ked af at høre  :'(  Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige..
Føler med dig Stephanie, det gør jeg virkelig. Det er bare slet ikke fair :'( :'(

Anne

Stephanie, jeg ville ønske jeg kunne skrive et eller andet genialt der kunne tage bare en lille smule af din smerte væk, eller i det mindste fortælle hvor meget jeg føler med dig, men engang imellem er ord bare mangelfulde og tomme.

Jeg har sådan tænkt på jer i julen, og også virkelig håbet at det kunne gå den anden vej og slutte helt anderledes, og det gør mig så ufatteligt ondt.

:'(

Eliza

er virkelig ked af det på dine vegne  :( :( :( vil som Anne ønske jeg kunne sige eller gøre noget som hjalp, men det er der næsten aldrig noget der gør :(
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

Hvor er det bare gange forfærdeligt.  :(
Kondolerer mange gange.  :'(
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Vi kondolerer mange gange..  :(