Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Pyh ha

Startet af dejligste, 28. Februar 2012, kl. 12:43

Anitta PFF

Åååhhhh,  en rædsom oplevelse, føler virkelig med dig  :'(

Hvil i fred Fnug  :(

Hils alle i ilderhimlen, himlen har fået en meget smuk stjerne  <3
Amber-Daizy-Frederik-Nitro
Sov godt mine små englebasser: Gertrud-Didrik-Gizmo-Calista-Tira

Minority ferrets

Dook in peace lille fnug
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Julie


AlisVolatPropiis

Åh nej dog -kondolerer til jer alle, hvor er det dog sørgeligt :( stakkels smukke lille Fnug

KariN

kondolerer mange gange, sikke da en forfærdelig omgang :(
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

the bird

åh søde lille fnug, må du hvile i fred smukke  <3


Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 28. Februar 2012, kl. 13:09
Er totalt i chok. Aner ikke hvad jeg skal sige...... for kun 2-3 måneder var hun jo til dyrlæge og skulle have ordnet en flækket negl. Og han fandt intet. Og så nu... ja.. jeg aner ikke engang hvad jeg selv vil sige... Sidder bare her og stor tuder.
Hanne: vi har snakket sammen nu jo. Men hvis der overhovedet... hvis bare jeg kunne gøre.... du siger altså til ik.
Jeg har sendt dine penge tilbage til dig. Jeg har så uendeligt ondt af dig... ved slet ikke hvad jeg skal sige... Skammer mig over jeg har solgt dig sådan en smerte... virkelig.... Ville ønske jeg kunne gøre et eller andet for dig.... aner bare ikke hvad....

søde Maria, du må ikke bebrejde dig selv på denne måde, du havde jo ikke en jordisk chance for at vide at Fnug var syg, hun hoppede jo glad rundt og båttede som hun plejede, plus du næsten lige havde været ved dyrlæge med hende.. denne situation kunne have været sket for os alle, jeg kunne ikke forestille mig at der er nogen der vil bebrejde dig, det er jo ikke din skyld at Fnug var syg..

Dark Crystal Ferret

Vores dejlige dejlige fnug, lille hvide sne prinsesse.. hvor er det bare svært at fatte du ikke eksisterer mere. Jeg har stadig ikke fattet det helt endnu. Det gik bare alt for hurtigt det her, og vi er stadig ikke kommet os helt over chokket. Havde jeg bare set det noget tidligere, så havde jeg måske kunne gøre noget.
Fnug.. jeg ved ikke om hun får en mindetråd herinde. Men min hilsen får hun altså her.
Hun flyttede ind hos os for lidt under 2 år siden. Og hun gik lige ind i vores hjerter. Det er så frygteligt... så enormt uretfærdigt hun skulle ende sådan her. Du var en pige der havde styr på hvad du ville. En pige der elskede de mennesker og dyr der var i din omgangskreds. En pige som elskede alle du mødte. En stille, men meget hyggelig pige.
I næste måned havde du blevet 3år, det var alt alt for tidligt.
Jeg håber inderligt at du kom godt over regnbuen - jeg har tændt lys for dig i hele vores stue. Jeg håber du kan se dem hvis du kigger ned på os nu.

Hanne: Jeg er virkelig ked af det på dine vegne, det var bestemt ikke meningen det her, og jeg ville virkelig ønske jeg kunne skrue tiden tilbage så jeg kunne have gjort tingen anderledes, og så du ikke skulle have oplevet det her... og heller ikke Fnug.
Men hvis vi skal tænke positivt for Fnug, så døde hun uden smerter. Hun var glad og livlig og ingen kunne mærke på hende hun var syg. Så hun led ikke, hun endte ikke med at skulle kæmpe med smerter. Og i sig selv er det en rar tanke syndes jeg. For det ville hun, og i ikke have fortjænt.
Jeg håber i finder en anden sød pige til jeres to søde drenge engang. Det har i virkelig fortjent. Og så håber jeg i kommer jer over det her. Jeg ville ønske jeg kunne spole tiden tilbage så jeg ikke havde udsat jer for det her.. Men det kan jeg bare ikke.. Sender dig og din familie verdens største kondolencer, og en masse trøste knus herfra.
Jeg ville ønske jeg kunne gøre mere. 

Citat fra: the bird Dato 28. Februar 2012, kl. 17:49

søde Maria, du må ikke bebrejde dig selv på denne måde, du havde jo ikke en jordisk chance for at vide at Fnug var syg, hun hoppede jo glad rundt og båttede som hun plejede, plus du næsten lige havde været ved dyrlæge med hende.. denne situation kunne have været sket for os alle, jeg kunne ikke forestille mig at der er nogen der vil bebrejde dig, det er jo ikke din skyld at Fnug var syg..

Nej det håber jeg da ikke... Men uanset om der ikke er.. så bebrejder jeg mig selv lige nu. Sådan er det nok bare lige nu tror jeg. Jeg ville gerne Hanne det godt og Fnug. Men ja.. den her havde jeg ikke lige set komme :X

PiaLyng

Gør mig så ondt :(!
Lille smukke utålmodige Fnug :(

Mange tanker og kram herfra!

Anne

Det var bare ikke sådan det skulle være gået! Det havde ingen fortjent. Det gør mig virkelig så ondt :(