Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Av ved bæ?

Startet af lille_jill, 15. Marts 2012, kl. 18:00

lille_jill

Hvad fanden kalder man sådan et emne?  :fnis:

Når Chucky går på bakken løfter han røven rimeligt meget i vejret imens. Er det tegn på smerte?

lussingen

Vores Loke gør det samme. Han løfter numsen meget højt op, laver nærmest en s-formet ryg og siger høje lyde mens han er på potten. Det har han altid gjort, og jeg har aldrig haft mistanke om, at han har haft ondt.  Har Chucky altid gjort det, eller er det først noget der er kommet nu?
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

lille_jill

Det er lidt i perioder, men han har jo også en meget svingende tilstand af maven.
Måske det bare er normalt :)

KariN

Jeg har heller ikke oplevet det, men til tider hvis mine har lidt dårlig mave så løfter de også bagdelen meget højt op når de skal på toilettet, jeg gætter på at det er for at undgå tynd afføring i pelsen?
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Nanna

Min Balou gør det samme - men jeg er ret sikker på det ikke er fordi han har ondt. Han har stort set altid gjort det, og det er ligemeget om hans afføring er normal eller lidt tynd. Men ja, jeg tror bare at det er for at undgå at få afføring i pelsen :p Det kunne Milo godt lære noget af ......
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

Beate

Vores kravler nesten oppover veggen når han skal skide...Med halen som et flagg  :fnis:
Hvis det er noget du er bekymret over kan du jo prøve at checke hans analkirtler. Hvis de er tilstoppet kan det være de må "ta i" litt ekstra :P men jeg tror den adferden du beskriver nok bare er en del av personligheden  :)
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

lille_jill

Ja.. det kan godt være med kirtlerne. Har jeg også tænkt over, for han har hyggepruttet lidt rigeligt på det sidste.
Hvordan tømmer jeg dem?

KittAnderson

Klæd dig ud som en KÆMPEMÆSSIG ilder og fortæl ham på ildersprog at du vil banke ham Sønder og sammen og stjæle alle hans sovepladser. Det skal nok gøre ham tilskrækkelig bange til at han trykker dem selv! "hopper under dynen igen og plejer sygdommen, som vist er steget mig til hovedet" sorry
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.