Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Lortemorgen!

Startet af mette11, 26. Marts 2012, kl. 10:56

mette11

Har virkelig haft en lortemorgen ud over det sædvanlige! Det værste var så da Jonas skulle sætte ilderne ud og kom ud til mig med Sigi og sagde at hun så forkert ud!  :o Og ja det gjorde hun sgu. Helt forkert i hovedet!!  :( Så jeg måtte sidde og vente på at en dyrlæge åbnede så jeg kunne få ringet og fået en tid. Alison åbner før Lone, så jeg tog derud med hende i dag. Heldigvis mener Alison at det er pga. en infektion i et lille sår/rift at hun ser sådan ud. Nu får hun medicin og forhåbentlig ser hun bedre ud meget hurtigt!


Sølvsten

Håber på det bare er det.

Hun ser nu dejlig ud.

FerretParadise

Åh der er bare ikke noget værre end at sidde og vente på, at man kan få fat i en dyrlæge.  :'(
Rigtig god bedring med hende.
Ann Hillerslev.

mette11

Nej det er sgu ganske forfærdeligt bare at sidde og vente på at kunne ringe når man ikke ved hvad f.. der er galt med ens dyr. I det mindste var Sigi helt frisk og legede vildt i stuen her til morgen, så hun virkede ikke på nogen måde syg og det beroligede mig.

Lena og Peter

Vi håber hurtigt hun får det bedre..

Rigtig god bedring med hende.

Eliza

Åh nej  :(  det lyder slet ikke sjovt.. Hvorfor skal der altid være noget med dem uden for åbningstiden???? Heldigvis skulle du "bare" vente til de åbnede her tilmorgen.

God bedring med din lille pige..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

KariN

Årh stakkels søde Sigi altså.. Håber hun hurtigt kommer ovenpå igen..

Dejligt at hun i det mindste er frisk og glad
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

englefugl

sikke noget! God bedring med den lille fine pige  <3

mette11

Ja jeg har sgu også sagt til dem at de kun må blive syge i alm. åbningstid!! Men de hører bare aldrig efter! :S I det mindste opdagede vi det omkring kl.7 og Alison kunne man ringe til kl.8, så jeg så ingen grund til at skulle finde en klaphat af en dyrlæge som havde åbent tidligere. Sigi fjollede helt vildt så jeg vurderede at hun ikke var lige ved at kradse af.  ;) Men jeg blev sgu ret bekymret og er det også stadig. Jeg duer ikke til at der er noget galt med dem.

Min dag startede med at jeg stod op kl.6.30 for at gå i bad. Lyset virkede ikke - nå men så måtte jeg jo gå i bad i mørke. Der var så heller ikke noget varmt vand, da vandvarmere ikke er gået over til sommertid!! Jamen så opgav jeg da det og gik i seng igen og sov 10min. så vågnede Anna. Vi stod så op og der opdagede Jonas så at noget var galt med Sigi. Da jeg så skal afsted (med Anna på armen, tasken på skulderen og Sigi i en kasse i hånden) og kommer ud til bilen opdager jeg at autostolen står i garagen. Jamen så må jeg jo hente den og sætte den på plads i bilen (virkelig nemt med Anna på armen!). Afsted med os og godt med kø på motorvejen, men vi kommer da frem i ok tid. Kommer så ind og sidder og venter og kommer så i tanke om at jeg har glemt at stille p-skiven! Så afsted tilbage til bilen og stille den og der havde heldigvis ikke været nogen p-vagter. Nu sover Anna og ilderne og jeg overvejer om jeg skal joine dem! Synes ikke det kører for mig i dag!

ilderhjemmet

åhhh nej Mette, krydser fingre og poter - god bedring- håber så at resten af dagen vil køre dig
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

lussingen

Stakkels dig og Sigi Mette <3
Jeg håber din pige snart bliver frisk igen. Det er trods alt opmuntrende at høre, at hun havde energi og overskud til at fjolle rundt i morges.
Jeg glæder mig til at høre nyt fra jer.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

AlisVolatPropiis

Puha...hvor har jeg bare været både bekymret og glad for dine sms' opdateringer...Sigi er jo noget helt specielt...og hvor ser hun dog ud o.O Håber snart det ligger sig igen, så hun kan  undgå at ligne en bullterrier i længere tid...

Anne

#12
jeg krydser alt for sigipigen, forhåbentligt er det væk i løbet af ingen tid.

dejligste

Stakkels Sigi, håber det hurtig forsvinder.

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

Cille

God bedring til hende :)