Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Lortemorgen!

Startet af mette11, 26. Marts 2012, kl. 10:56

lille_jill

God bedring med hende :) Chucky havde noget lignende bare på hagen. Alison vurderede at Amina havde haft lidt for godt fat i ham og der så var gået betændelse i efterfølgende. Det var væk efter nogen dage på pencilin.
Kan godt forstå din bekymring, det er aldrig sjovt når de små er syge :(

mette11

Mange tak.
Jeg håber også at hun snart ser normal ud og ikke ligner en bullterrier. Hader så meget når de ikke er friske, men hun virker heldigvis helt frisk - hun ser bare ikke godt ud!  :(

mette11

Sigi ligner ikke længere en bullterrier  :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: Hun ser næsten normal ud her til morgen. Jeg er så glad, så glad  :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: Nu tøffer hun rundt i stuen og leger lidt med Anna. Hun må ikke komme ud de første par dage, da hun ikke må få jord i såret, så hun må hygge herinde.

Lena og Peter

 :D Det var en dejlig opdatering..  :D

Så må du jo rigtig hygge med hende, nu hun ikke kan komme ud..  :)

FerretParadise

 :) Ih hvor dejligt at høre.  :)
Ann Hillerslev.

KariN

Sikke en dejlig opdatering at stå op til :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Eliza

Iiiihhhh hvor dejligt at høre  :dans:

Når det nu sku være, så er det da godt det var hende, så hun kan lege med Anna  ;) de hygger sig sikkert  :D
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Anne

Hvor er det bare godt at det ikke var noget alvorligt :D Sigi skal jo blive mindst 10 år, så hun må lige lade være med at blive syg.

Sølvsten


mette11

Tak tak. Ja jeg er bare så lettet nu. Var virkelig ved at tude af glæde da jeg gik ind til hende i morges og hun så næsten normal ud. For ja - Sigi skal blive mindst 10 år, så hun er jo kun ved at være halvvejs  ;)

Shamua


Vh. Marianne

mette11

Så er den sgu gal igen  :( :( :( :( Hun ligner en bullterrier igen, så vi kører til dyrlægen igen i dag. I det mindste er jeg sgu glad for at det er i dag og ikke i morgen!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ahh tis!
Men ja heldigt at i kan nå afsted idag! Krydser fingre for hende!

Barky

Sikke noget lort!!! Krydsede fingre herfra også!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

mette11

Lone mente også at det var infektion og sagde at hævelsen godt kunne komme igen ved samme infektion. Så nu får Sigi to slags medicin og så har hun sgu værsgo at blive helt rask hurtigt! Heldigvis er hun stadig helt frisk og opfører sig normalt.