Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Lortemorgen!

Startet af mette11, 26. Marts 2012, kl. 10:56

lussingen

Rigtig god bedring med hende Mette. Jeg håber hun snart bliver frisk, så hun kan rende rundt og skide alle de steder hun ikke må, i særdeleshed på dvd-afspilleren :fnis:
Krydsede fingre og poter herfra.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Rigtig god bedring med hende.
Ann Hillerslev.

Eliza

hov det har hun ikke fået lov til  :X men det er jo bare fordi hun synes det er så hyggeligt at gå inde sammen med dig og Anna  :lol: god bedring til din lille pige.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

mette11

CitatJeg håber hun snart bliver frisk, så hun kan rende rundt og skide alle de steder hun ikke må, i særdeleshed på dvd-afspilleren :fnis:
Dvd-afspilleren er nu placeret i Sigi-sikker højde!! Jeg gad ikke det pjat mere, så nu skider hun faktisk kun på gulvet (og en dag hun blev sur midt på sofabordet).

Mange tak. Ja hun hygger sig vist ret godt med at være herinde, men det er lidt besværligt, for Jonas er gået i gang med at fuge og male lister og paneler på deres værelse og maling og ilder er en dårlig kombination! Så Sigi må være i stuen hele tiden imens og det er lidt anstrengende at konstant skulle holde øje med Anna (jeg er lidt bekymret for hvad hun kan finde på at gøre ved Sigi nemlig). Men i det mindste er jeg meget, meget glad for at det var i dag vi måtte afsted igen og ikke i morgen eller en anden helligdag  ;)