Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Skæl

Startet af Tanja11, 24. Maj 2012, kl. 22:09

Dyrenørden

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 25. Maj 2012, kl. 22:49
Citat fra: Tanja11 Dato 25. Maj 2012, kl. 22:34
jeg ved godt at det ikke er særlig godt, men det som Anne nævner synes jeg er rigtig dyrt, og kan man ikke bruge det foder jeg har nu og så give ham noget suplement? og hvad skal man så bruge som suplement

Det kan godt være det er dyrt men det er altså det bedste for dem og kan være med til at forebygge divere sygdomme og dermed dyrlægebesøg plus forlænge deres levetid! Og det er ikek så meget det at det n mangler noget men der er også smækfyldt med "fyld" der ikke er godt for ildere(trods der er ildere på pakken) og som kan medvirker til dødelige livstilsygdomme og andre "småproblemer".

Det er virkelig ikke for at "stikke til" dig, men det virker som om dine penge til ilderhold er meget små?! Det er/kan være en dyr fornøjelse at holde ildere.

Må give AMT ret her.. Et godt foder er virkeligt vigtigt og billigere i sidste ende.. Har man ikke råd til et godt foder hvordan har man så råd til dyrlæge? Eller i det hele taget at holde dyr?

Anne

Applaws og orijen er jo ikke tossedyrt når man kun har 2. Så holder det jo længe

Tanja11

vi har ikke super mange penge, men der er dog råd til det.
kunne bare være fedt hvis der var en lidt billigere løsning, men hvis det er det der skal til må jeg jo købe noget andet :)

vil prøve at kigge lidt på noget applaws og orijen ;)
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

Anne

vitalin er også ok, det kan tit fås ok billigt på udstillinger, men kan ellers ikke købes i dk.