Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Puha!

Startet af Malou, 25. Maj 2012, kl. 09:44

Malou

Det handler sådan set ikke om den helt store krise, men jeg måtte bare vide om det her var "normalt" eller om det er et sygdomstegn. :S

I nat blev min kæreste og jeg vækket ved at Ingolf havde slået den største analprut nogensinde  :@ :X det var så slemt at vi blev nødt til evakuere soveværelset og sove på sofaen i stedet (lol) pyyyyhh for den!  Vi kunne næsten ikke trække vejret derinde.. Ingolf virkede dog slet ikke til at have bemærket noget, for han lå bare og sov som en sten i sit yndlingstæppe :p det var overhoved ikke noget det havde vækket ham eller lignende..

Han har gjort det 2 gange før, men slet ikke så slemt. Første gang lige da han flyttede ind, og anden da han fik et shock over at bakke udover kanten på en sofa.... Jeg troede nu egentlig også, at det kun var noget de gjorde, når de blev bange eller urolige  :S men det virker ikke som tilfældet her :P måske ville han bare have soveværelset for sig selv (måske snorker vi? xD)

Har han bare mistet kontrollen over sine kirtler mens han sov eller kan det være noget andet? Forstoppede kirtler..? Jeg er egentlig ikke super bekymret, da han er helt sig selv her til morgen (udover at lugten stadig hænger lidt på ham), men jeg undre mig bare en smule :p


Barky

Hvis de har forstoppede kirtler så irriterer numsen dem, så de trækker den hen over gulvet også når de ikke lige har skidt. Hvis de er tilstoppede vil man meget let kunne mærke 2 fyldte "poser" på hver sin side af anus.

Umiddelbart lyder det ikke unormalt, en del ildere kan godt blive så afslappet at muskulaturen i anus også slapper lidt af og der kan blive sluppet en vind. *G*
Og at han er kommet af med noget tidligere er også ret godt at høre, for så lader det ikke til at han har problemer i røven. LOL! Hvis du forstår hvad jeg mener. Hellere at han ved hvordan man gør, og måske er lidt løs omkring det, end at han bliver tilstoppet og skal have hjælp til at tømme dem.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

AlisVolatPropiis

eller han kan have drømt noget skræmmende :)

Malou

Haha det godt at vide, for det var godt nok slemt. Prøver lige og vende bunden i vejret på ham og checke for en god ordens skyld.. Ellers må vi bare håbe han fik tømt godt ud i går, og det ikke kommer til at ske igen lige om snart lol
Han har sikkert drømt at jeg fandt hans hemmelige lager af godbidder  :fnis:

lizzy171002

Min Calvin har flere gange sluppet sådan en fri mens han har drømt. Det er også sket at han er vågnet med et lille spjæt og piv, og så har sluppet sådan en.  :D De kan sgu drømme vildt, de kære små.

R.I.P. Freja

Julie

..ja klart.. Bare giv ilderen skylden :P

Tanja11

Tykke slipper også en ordenlig hørm, men dog ikke så slemt at man ikke kan være i samme rum med hende. ;)
hun slipper en ca. en hver anden dag (de er ret små, men nogle gange når der er gået et stykke tid imellem kommer der en ret slem en :X)
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

Malou

Fik lige set på ham, og der er ingen irriterede numser her (kun en lidt irriteret ilder over at den blev vendt på hovedet :p)... Så det har nok bare været en vild drøm haha