Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Satans også!

Startet af Tanja11, 26. Maj 2012, kl. 18:28

Tanja11

Tykke kom til dyrlægen her igår da hun ikke rigtig har spist i to dage og var meget afkræfter og tynd.
vi tog til ballerup hvor der blev kigget på hende.
først troede jeg at det var pga hendes tandkødsbetændelse men så slemt var det nu heller ikke.
hun var meget dehydreret så der kunne ikke blive taget en blodprøve med det samme :@

Allison sagde at hun muligvis kunne have noget tarmbetændelse da hun var lidt øm i det område, så vi valgte at det bedste nok ville være at allison tog sig af hende natten over.
heldigvis tog hun tykke med hjem så hun kunne blive overvåget 24/7.

Idag fik vi så en opringning af allison hvor hun sagde at hun havde det bedre og at hun havde fået noget mad i tykke, så det var jo godt.
vi kørte så til ballerup for at hente tykke men da vi ankom havde tykke så fået det dårligt igen.
satans også :@
For tykkes skyld valgte vi at allison skulle beholde hende indtil at hun er helt rask(eller til hun er klar til at komme hjem).
hun kunne stadig ikke tage en blodprøve da tykke stadig var dehydreret men hun ville ringe så snart hun kunne.

da vi var på vej hjem fik vi en opringning og allison fortalte at tykke havde et ret lavt blodsukker og muligvis havde insulinoma :(
øv øv øv jeg håber virkelig ikke at hun har det :@
jeg savner hende allerede mega meget og glæder mig bare til hun bliver rask og kan komme hjem :(
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

Anne

Åh hvor forfæreligt :(

Var det ikke også hende der havde haft nogle insulinoma lignende episoder hvor hun hang lidt med hovedet?

Tanja11

jo men det er lang tid siden og efter det har hun været helt på dupperne lige til i går hvor hun så kom til dyrlægen
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

Anne

det har det jo også med at svinge lidt, især i starten af forløbet. Jeg håber selvfølgelig ikke at det viser sig at være det.

Tanja11

nej håber også på det bedste
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

katja

håber det bedste for jer,krydser finger
ejer af 7 dejlige trolde,

katja74

Håber hun kommer sig, og det ikke er det hun fejler  ;)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

lille_jill

Held og lykke med hende :)

Tanja11

mange tak allesammen.

har fået hende hjem idag og hun har det godt, hun leger og er glad. :dans:
hun har dog en medicinkur hun skal igennem og her om en uges tid skal vi så op og have hende tjekket og se om hun skal blive ved med kuren eller om det bare var noget midlertidigt.
hun er desværre ret tynd og skal stadig have lidt hjælp til at spise(men hun kan godt selv med lidt overtalning)

nu må jeg vente og se hvad der sker de følgende dage.
må overvåge hende som en ørn  ;)
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke