Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Emils poter og hud

Startet af katja74, 25. Juni 2012, kl. 14:14

katja74

Det er kun meget lille fremgang med Emils poter ....og nu er hans hud i ansigtet også begyndt at ændre sig.
Under pelsen er den begyndt at se grynet og har mørk/gylden pastel farve.
Han er begyndt at klø sig....   :(

Har kontaktet Lone, og håber på en tid HURTIGT.

Eller skal jeg ringe  KVL, nu det er dem der er begyndt?

Ikke rart at se på, specielt ik nu, det er begyndt at generer ham  :'(
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Nanna

Det kunne godt lyde som en form for mider. Da jeg havde rotter, havde en af mine det samme, altså den brunlige, skællede hud på kroppen - og det var mider, som han fik behandling for, og det gik væk hurtigt.

Håber også du får en tid hos hende hurtigt - prøv evt. at ringe til hende i stedet for at skrive?
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

katja74

Jeg har fået en tid hos Lone til fredag.... har i mellem tiden snakket med dem fra KVL.

Der siger de, at de ikke ser grund til at se på ham endnu, men jeg skal give ham en gang stronghold (det er også tid nu), og se om det så evt forsvinder,,, om det er mider der giver ham den hud tilstand.

Men  ærligt, er jeg ikke helt tryk ved bare at give ham det, UDEN der er nogen der har set på ham igen... så tænker, jeg  venter med det til efter jeg har været hos Lone fredag!

HVAD VILLE I GØRE ???
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Eliza

Hmmm kan godt se hvad du mener.. Jeg ville snakke med Alison nu når Lone har ferie ;) men tror jeg ville give stronghold, da det godt kunne lyde som mider.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

katja74

Vi har idag givet hele banden Stronghold....
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos