Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Vaccination nær Esbjerg

Startet af Malene, 4. Oktober 2012, kl. 14:42

Kiddo

 :-$
heh nu føler jeg mig sku dum...
sorry for de tåbelige spørgsmål..
haha
Your problem is you think your problem is your problem

Anne

Ej altså :P Det står sq i din kontrakt!

Kiddo

Citat fra: Anne Dato  5. Oktober 2012, kl. 20:59
Ej altså :P Det står sq i din kontrakt!

hahah ja det fandt jeg ud af EFTER jeg havde spurgt dumt  :-$ :-$ >:|
iha! :D :D
Your problem is you think your problem is your problem

Malene

Tak for alle jeres svar! Mig store klovn er blevet ved med at glemme det. Men Ribeegnens Dyrlæger er tættest på, så dem ringede jeg til først og heldigvis havde de en enkelt vaccine liggende til Cerulean-musen :dans:

Kiddo > Tak, men jeg kommer nu oprindeligt fra Esbjerg. Jeg har bare boet nogle år på Sjælland :P
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Mosegrisen

Jeg vil lige dele min glæde over vestjyske dyrlæger!
Calle er vaccineret og kastereret hos dem og sikke da en dejlig oplevelse!
Jeg valgt eat køre til nørre nebel, da det er tættest på Esbjerg. De var simpelthen skide søde og fleksible ifht hvornår jeg kunne aflevere ham og hente ham igen -Det skal lige siiges at jeg ikke har bil pt og derfor havde kidnappet min morfar og hans bil til formålet. Problemet er her at han SKAL besøge min mormor hver dag fra 11-12 og fra 15-17 da hun er hjerneskadet efter en blødning og går amok hvis ikke han er der til tiden. Så det var super super dejligt med så forstående mennesker!
Det viste sig så at de ikke havde mere fritte vacc i klinikken i nørre nebel. Dyrlægen tilbyder så at komme forbi hos mig og give ham stikket, da hun alligevel skal til Esbjerg og det jo ikke er min skyld!

jeg er VIRKELIG overrasket over dem! Hvor var det bare fantastisk!!!!!!

SUPER dejlige mennesker og hvor var det dejligt at overlade ham til dem!

så vil varmt anbefale vestjyske dyrlæger!
De har afdelinger i Nr. Nebel, Tistrup og Tarm.

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Stubba

Jeg vidste ikke der var en afdeling i Newl (Nr. Nebel). Men hvis du bor i Esbjerg, så er Ribe da tættere på? :)
- men det er jo ligegyldigt, bare man er glad for behandlingen :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Mosegrisen

Ja. Men jeg valgte de andre da de har en mink/ildervandt pige. hun har selv haft flere ildere, så havde det super godt med at hun kendte dyret og vidste hvad hun havde med at gøre :o)

Mimse-mia

hvem var du inde hos af dyrlægerne?
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

Mosegrisen

Hende den (post)kasse rødhårede ;o)

Mimse-mia

Ok, ellers vil jeg også anbefale Laura hun er skide dygtig, men aldrig nogen sinde brug trine, for hun forstår slet ikke vores totter <3
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi